Gister voor de 1e keer L1 gestart. had in de eerste plaats 190 en 192 punten. Toen ik mijn paard heb weggebracht heb ik alles voor de zekerheid toch nog nageteld en wat bleek? ik had 186 punten ipv 192. Niet dat ik daar niet blij mee ben hoor.
Ik ben terug gegaan omdat de L1 toch nog aan het rijden was en heb het gemeld aangezien ik niet mij heel schuldig zou voelen als er iemand anders eigenlijk voor mij een prijsje had en daardoor niet door mocht naar de kampioenschappen.
Dit was dus ook echt zo. Mocht ik zelf niet na hebben geteld of het niet hebben gezegd had ik door gemogen naar de ov kampioenschappen en had ik een prijs gehad. Ik ben toch blij dat ik het heb gezegd. Baal wel een beetje want had 1 puntje tekort voor prijsje en 2 puntjes tekort om door te mogen naar de kampioenschappen. Maargoed eerlijkheid vind ik belangrijker en als het andersom was geweest had ik het ook verteld.
Maar nu komt dus mijn vraag.
Stel ik had het niet verteld of niet nageteld en ik was in de veronderstelling dat ik door mocht naar de kampioenschappen.
Zou de KNHS mij dan bellen om te zeggen dat ik mijn prijs en mijn plek in moest leveren voor de kampioenschappen? Of hoe gaat dat eigenlijk.
Nu hoop ik natuurlijk dat er twee mensen afzeggen en dan ik als 2e reserve mee mag naar de kampioenschappen. Maargoed ben wel apetrots dat ik zo goed heb gescoord. Ben dus 8e van de 25 geworden
en dat met 1x rijden in de week aangezien het weer zo slecht was de laatste tijd. Had ik dus echt niet verwacht.Groetjes wendy