Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als je voltes, gebroken lijnen en diagonalen netjes op de letter kunt rijden. Als je je pony netjes voorwaarts en ontspannen nageeflijk kunt laten lopen. Als je je pony een paar pasjes voorwaarts kunt zetten (middendraf, middenstap).

Snoevie schreef:ik vind die vergelijkingen eigenlijk niet helemaal opgaan,eerlijk gezegd.
ik ben F11 met mijn pony met 1 PP,maar ik vind ons B niveau nog niet geheel voldoende voor winstpunten,maar ik zal het binnenkort wel merken.
overleg gewoon eens met je instructrice,maar ik denk wel dat je het best kan proberen!
Snoevie schreef:huh,ik zeg toch ook niet dat het niet te maken heeft met de pony waarop je start?
ik zeg ook niet dat een F8 ruiter niet automatisch de potentie wel of niet heeft voor een B proef,alleen dat je de manier van jureren niet vergelijken kan,en ze bij de KNHS gewoon naar andere dingen kijken en veel strenger zijn.
als je F8 met PP rijdt,zegt dat nog niet dat je in de B ook winstpunten zal halen