Gisteren had ik wedstrijd, jah op zaterdag terwijl het vraagprogramma zondag stond. Dat was al balen omdat ik ook moest werken en de tweede proef heb ik dus afgezegd, anders zou ik om 9.50 en 13.40 moeten.
Kom ik op het terein, (als eerste!) blijkt dat er voor mij al 2 uitvallen, moet dus als startnummer 2 ipv 4. Snel schroeven ingedraait en erop, liep meteen heel erg lekker los, toen ik alles gereden had, lange teugel en stappen. Net voor mijn proef teugels weer opgepakt en nog even puntjes op de i gezet, ging echt lekker. Toen moest ik de ring in, en het leek nergens meer op!! Uitzwaaien met kont, in galop tijdens middendraf, verkeerde galop waardoor mijn volte 10 m. ook mislukte, enz. Had tijdens mijn proef zoiets van, direct stop ik ermee, maar toch uitgereden.
Meteen naar de trailer gestapt, snel afgezadelt en toen wilde ze de trailer niet op! heeft ze nmog nooit voor gestopt, maar nu zag ze water, dus trailer ergens anders gezet en toen ging het wel.
Omdat ik zelf moest gaan werken heeft mijn nichtje de uitslag opgeschreven, was 5de (van de 7

Ik baal er nog steeds van dat het zo slecht ging, en dat er juist dan hoog gejureerd werd!