Ik heb mijn paard aangemeldt via de KNHS site. Want als ik het goed begrepen heb kan je zo ook een startkaart aanvragen. Ik krijg dan wel een mailtje dat mijn paard is aangemeld maar als ik dan op de site van de knhs kijk bij mijn KNHS dan staat het paard wat ik net heb aangemeld er niet tussen. Duurt dit gewoon wat langer of heb ik iets fout gedaan ik heb wel een mailtje ontvangen. Wie heeft hier ervaring mee??
Ik denk dat het iets langer duurt, maar waarom bel of mail je de KNHS niet even met je vraag? Dan weet je gelijk of het goed gegaan is.
kleinvosje
Geplaatst: 13-01-10 17:33
Ik heb hier ook eens contact over gezocht met de KNHS. Ik heb twee eigen paarden (gehad). Mijn eerste dier had een KNHS-paspoort en is op mijn naam komen te staan toen ik die wijziging doorgaf. Helaas is het dier er niet meer... Mijn tweede heeft een KWPN paspoort.Ik heb het paspoort op mijn naam laten zetten bij het KWPN. Bij de KNHS staat ze geregistreerd bij de vorige eigenaar, daarom komt ze niet tussen 'mijn eigen paarden' op de site van de KNHS. Dat kun je wel laten doen, maar kost een sloot geld, heel belachelijk.
Dus als je paard een paspoort heeft dat niet is uitgegeven door de KNHS, dan is de kans groot dat het niet op de website komt te staan. KNHS is er over aan het nadenken om het hele 'eigen paard' gedeelte van de site te halen, omdat er veel klachten over komen. Dit is wat ik twee maanden geleden heb gehoord van een medewerkster van de KNHS.
Inderdaad, ik heb mijn eigen paard ook aangemeld en een bevestiging gekregen, maar het kwam niet op de site. Een mailwisseling met de knhs verder, maar nog steeds niets wijzer. Nou, laat maar zitten dan. Het kwpn paspoort staat op mijn naam, en verder laat ik het maar zitten. Ga er echt geen geld aan spenderen.
Het zou wel goed zijn als ze het aanpassen op de site, zo krijgen ze er alleen maar veel vragen over, die ze toch niet kunnen beantwoorden.
marjo1985
Geplaatst: 15-01-10 13:03
jah ik vroeg mij dus ook af of je op deze manier een startkaart kan aanvragen, zou wel makkelijker zijn!
Ik heb zojuist twee nieuwe startkaarten aangevraagd via de site van de knhs. Echt ideaal zo!! Voorheen moest je die formulieren opsturen en kopieen van het paspoort, dit gaat echt veel sneller én het combinatienummer is direct bekend