Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jij zit toch ook bij tusken waad en klif ?
weet dus nu niet of dat er nog een selectie wedstrijd is....... kleinvosje schreef:Das wel jammer voor je. Om meer duidelijkheid te krijgen wat er nu gebeurt, zou ik contact zoeken met het regiobestuur. Wat mij niet helemaal duidelijk is, is of je over MOET naar de L2, of dat je 10 wp's hebt gehaald en mag? In het laatste geval zou ik de eventuele volgende tweede selectie gewoon lekker L1 starten, en niet L2. Dan weet je zowiezo zeker dat je niet door kunt als het selecteren voor regiokamp. om beide selectiewedstrijden gaat.
kleinvosje schreef:Hoeveel selectiewedstrijden zijn er? En hoeveel tellen er mee? Voorbeeld: bij ons zijn er drie selecties, de beste twee tellen mee.
Als ik het goed begrepen heb, zijn er bij jullie twee? Die tellen allebei mee? Dan kun je wel de tweede selectie L2 gaan rijden, maar daarmee haal je nog de FK niet. De selecties moeten in 1 klasse gereden zijn...
nee bij ons is het de eerste en 2e tellen apart mee. van allebij de selecties gaan de eerste 5 door. en de eerst heb ik dus niet gereden ivm blesure waardoor ik toen nog niet kon promoveren naar de L2 kleinvosje schreef:Okee, dus je hebt nog helemaal geen selectie gereden? Dan kun je het proberen in de L2! Maar om heel eerlijk te zijn, vind ik het niet slim. Het is toch een stapje hoger, en omdat er een druk achter zit van het willen presteren anders geen FK, kan het wel eens erg gaan tegen vallen...
echter de pony kan het al ! die heeft z2 gelopen. met trainen zitten we rond m1/m2 niveau dus ik denk waarom niet ? ik heb in het verleden genoeg teleurstellingen te verwerken gehad (als 11 jarige met een pony op wedstrijd die achteraf klopt hengst blijkt te zijn is niet fijn. gemiddelde was 160
) dus ik weet hoe er mee om te gaan