Inschrijven?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roverrr

Inschrijven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-09 13:03

Ik heb mijn start kaart binnen, en nu moet ik me dus gaan inschrijven. Maar waar kan ik zien waar er waneer wedstrijden worden gehouden? Ik heb al op startlijsten en de knhs gekeken, maar daar werd ik niet veel wijzer van.. Wie o wie kan mij helpen? :)

Urielle

Re: Inschrijven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 13:18

www.startlijsten.nl
klik op 'lijsten'
selecteer de datum die je zoekt, dressuur en dan paarden of pony's. Zoek de plaatsen op die in de buurt zijn, klik het vraagprogramma aan en stuur je coupons op naar de contactpersoon, plus evt. geld overmaken.

nl_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:58

indd op startlijsten.nl je kan je ook lid maken op startlijsten ,heb ik ook ,is nog makkelijker ,want dan zoekje waar je mee wilt doen ,dan klik je op inschrijfen ,dan kijk je de volgende dag of bij mijn inschrijfingen het knopje groen is dat ze hem hebben [chek de legenda dan ff] dan kan je zien bij omschrijfing coupon adres [anders ff mailen/bellen] daar stuur je 2 ingevulde coupons heen [rubriek bedoelen ze paard of pony ] de rest is simpel ,ff mailen of je t geld moet overmaken of moet meenemen ,de dag voor de wedstrijd ga je naar mijn inschrijfingen klik je op de wedstrijd die je wilt gaan doen en dan kan je de start lijst zien :D simpel toch? als je meer info wilt mag je me ook bericht sturen hoor ;)

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 19:00