hulp met wedstrijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ikke20

hulp met wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 15:29

wie heeft er hier hulp met het rijden van wedstrijd dus echt begeleiding tijdens je wedstrijd en het trainen naar wedstrijden toe.
en heb je daar een speciaal iemand voor of je lesgever?

Akitas

Re: hulp met wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 15:33

Mijn instructriese is er altijd bij en die geeft nog wat kleine aanwijzingen doormiddel van een oortje. maar zeker geen les op wedstrijd.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 15:37

Ik werk er naartoe met mijn instructrice.
Ze is nog nooit meegeweest, maar we zijn ook nog niet zoveel gestart, dat doen we komend jaar.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 18:37

Ik heb een paar trainers gehad die wel mee gingen, mits ik dit vroeg. Maar ik ben vaker alleen gegaan dan met een trainster erbij, ik merkte ook niet zo heel veel verschil eigenlijk.

kusdandykus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:00

Mijn instructrice is er vooral met grote wedstrijden bij als zij zelf niet in het buitenland hoeft te rijden ze rijd zelf op internationaal niveau dus ze is er niet altijd maar meestel belt ze me een avond van te voren om nog wat tips te geven vind ik zelf wel fijn dan weet ik waar ik op moet letten en als zij erbij is en ik heb gereden dan zegt zij ook van jah dat was heel goed maar daar had je iets meer been of je afstand klopte niet en dan weet je waar je op moet letten

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:56

Met lessen werk je natuurlijk wel naar de wedstrijd toe. Mijn instructrice is ook weleen meegeweest toen het wat minder ging in de M2. Het had wel echt geholpen, een maand later mocht ik Z starten. :+

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 20:39

mijn instructrice gaat altijd met me mee.
zij rijd ook met de trailer, de pony is overigens ook van haar.
ze helpt me met inrijden en fluistert me afentoe iets in mijn oor tijdens de proef :P
ik zou niet wetenb wat ik zonder haar moest :D ;)

eefje189

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 10:37

mijn moeder :D

wiske23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 10:40

Mijne gaat ook wel eens mee, zelf vind ik het prettiger. Als ik de punten vergelijk zijn ze wel het zelfde met of zonder haar, het is mijn eigen gevoel wat goed is als ze bij me is, ben gewoon een watje. :D

megantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 10:42

Maar weet mischien ook iemand of er iemand in de buurt van st-anthonis ook thuis les geeft? want ik denk dat ik dat wel nodig heb omdat ik nou ook ga starten:P

mvg megan

nl_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:50

Ik heb 2 instructcrices ,waarvan 1 zelf zeeractief is in de wedstrijd sport ,die is totnu toe iedere keer met me mee geweest ,ik heb nu 2x thuis gestart en 1x uit en is niet om les tegeven oid maar ze kan nog net ff kleine dingetjes zegen die handig zijn ;)

IsabellH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:16

Op de wedstrijd zelf heb ik altijd mijn zus die mij nog even wat tips geeft,,:)

rocksyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:58

Mijn instructrice gaat altijd mee! Met inrijden geeft ze altijd hier en daar nog wel een tip. Geeft zelfvertrouwen en de tips zijn vaak net de puntjes op de i...

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 23:05

Hmm. vorige was er nooit, wel eens gepoogd hem zelfs tegen betaling mee te krijgen,
omdat ik op wedstrijd een probleem had dat ik in training niet had.
Helaas.. hij is nooit gekomen, wel voor andere leerlingen, vond dat wat typisch.....

Later gaan lessen bij een ander, die was er wel, niet zo raar, die reed zelf mee!!
Maar had uiteraard geen tijd om echt tips te geven daar, maar had dan wel gezien wat het probleem was!
Dus dat was heel handig voor de lessen.