Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sammy1 schreef:hallo,
ik heb de startkaart binnen,
maar nu is mijn vraag hoe gaat dat met inschrijven?
ik heb vaak onderlingen gereden maar dat is niet zo moeilijk om in te schrijven,
moet je dat via internet doen?
en waarom zijn die startcoupons?
scotie3 schreef:Op startlijsten.nl kun je wedstrijden uitkiezen bij jou in de buurt, Op het vraagprogramma staat vaak een emailadres of telefoonnummer, je geeft je doormiddel van de telefoon of computer op. Je geeft je naam, naam van het paard en naam van de vereniging waar je lid bent. Uiteraard geef je ook de klasse op waarin je wil starten. De organisatie zet je op de lijst en vraagt je waarschijnlijk om een startcoupon op te sturen. (dit adres staat in het vraagprogramma) De coupon gebruikt de jury tijdens de wedstrijd om je punten op te noteren. De wedstrijdorganisatie verzameld deze coupons en zorgt ervoor dat de KNHS je winstpuntentelling bij jkan houden.
Op knhs.nl staat alles wat je moet weten!
Moorke schreef:scotie3 schreef:Op startlijsten.nl kun je wedstrijden uitkiezen bij jou in de buurt, Op het vraagprogramma staat vaak een emailadres of telefoonnummer, je geeft je doormiddel van de telefoon of computer op. Je geeft je naam, naam van het paard en naam van de vereniging waar je lid bent. Uiteraard geef je ook de klasse op waarin je wil starten. De organisatie zet je op de lijst en vraagt je waarschijnlijk om een startcoupon op te sturen. (dit adres staat in het vraagprogramma) De coupon gebruikt de jury tijdens de wedstrijd om je punten op te noteren. De wedstrijdorganisatie verzameld deze coupons en zorgt ervoor dat de KNHS je winstpuntentelling bij jkan houden.
Op knhs.nl staat alles wat je moet weten!
Doen jullie het zo? Ik stuur altijd de coupons op, dan zijn die er meteen en heb je dus geen dubbel werk. En als je dan toch een keer op de wachtlijst komt sturen ze ze meestal wel terug of neem je ze later weer mee naar huis.