Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nee toch? Gewoon lekker gaan rijden en zien hoever jullie samen komen
. Ook doe ik het met die van mij liever rustig aan, niet dat het L2 al 'hoog' is maar liever te rustig dan overhaast. 
daffie1986 schreef:Edit: Als je 180 punten hebt haal je een winstpunt, dit houdt dus in dat je over 30 onderdelen minimaal alleen maar 6en moet hebben, zo goed rijden is dat dan toch ook weer niet??
zeker niet als je wat hoger komt. Een 5 heb ik bijvoorbeeld voor de middendraf, daar moet ik dan wel een 7 tegenover rijden.
JorisDy schreef:Met alleen 5e haal je geen winstpunt Plaisir.
En voor elk onderdeel een 6 halen kan nog best heel lastig zijn hoor.
. Marieke_K schreef:Ik zie alleen niet zo goed in hoe je tegenslagen met wedstrijd rijden te maken hebben
Myukii schreef:Daffie: Je hoeft geen perfecte proef neer te zetten nee, maar als je de eerste wedstrijd in de B al onder de 170 zit, zou ik sowieso nog 5 wedstrijden erbij optellen voor je überhaupt winst gaat rijden.. En de L1 wordt dan ook weer net wat strenger gejureerd, ook weer een paar wedstrijden om in te komen..
Ik zou gewoon niet zo'n doel stellen. Voorkomt een hoop teleurstelling.
Marian0557 schreef:Ik denk dat jij dat gewoon voor een halfjaartje even geen wedstrijden meer moet gaan rijden.
Maar gewoon een beetje lekker rustig aan doen. Lekker gaan trainen, longeren, afentoe grondwerk.
Niet focussen op wedstrijden, maar ook je paardje weer een beetje op gaan laten komen. (als het kan) soms ook een een buitenritje maken!
Ga rustig trainen en pak het wedstrijd rijden op, dan komt het vanzelf goed.
Ik heb heel wat proeven moeten starten om mijn laatste puntje in de B te rijden (ben kampioen 179/178 rijden
) Voordeel is nu wel dat ik met 4x starten 3 wp heb in de L
!