Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AnneOmie schreef:Bij mij op stal, Taams Stables in Oostzaan/'t Twiske.
Bij ons zijn ze gisteren voor het eerst in de buitenbak gestart. Ieder 3e weekend van de maand zijn er dressuurwedstrijden.
UniferB"]
[quote="AnneOmie schreef:Bij mij op stal, Taams Stables in Oostzaan/'t Twiske.
Bij ons zijn ze gisteren voor het eerst in de buitenbak gestart. Ieder 3e weekend van de maand zijn er dressuurwedstrijden.

Ik was er ook even gisteren maar alleen om Omar in de wei te zetten. 
Von"]
[quote="UniferB"][quote="AnneOmie schreef:Bij mij op stal, Taams Stables in Oostzaan/'t Twiske.

UniferB schreef:
Was je verder wel goed gegaan?
, doordat Cas nogal bang en kijkerig is (dan was dit wel een fijne locatie om voor de tweede keer te starten) ging op veel stukken de stelling de mist in, en het hoeken inrijden werd ook erg moeilijk. Maar ik was zelf wel tevreden, en daar gaat het om toch
Von"]
[quote="UniferB schreef:
Was je verder wel goed gegaan?
, doordat Cas nogal bang en kijkerig is (dan was dit wel een fijne locatie om voor de tweede keer te starten) ging op veel stukken de stelling de mist in, en het hoeken inrijden werd ook erg moeilijk. Maar ik was zelf wel tevreden, en daar gaat het om toch 
, 1 was vroeger de Vennen, maar heet nu anders.)
Barb schreef:Kojack stond er weer zo veel wind daar?? Verleden keer waaide bijna
iedereen met zijn paard van het veld af![]()
Heiloo is wel lekker dichtbij Alkmaar, ik vind plaatsen zoals Velsen, Heemskerk, etc. wel erg ver weg om te rijden maar ja dat ben ik dan
.

Fitzroy schreef:- In Aerdenhout, Marienweide. Wedstrijden worden georganiseerd door de NHRV.