Ik moet strax op naar dressuurwedstrijd maar ik weet dat ik buiten in moet rijden en dat die bak verzopen is.
Nou zit ik te twijfelen welk dekje ik onder mn zadel ga doen. Ik heb een witte voor wedstrijden maar ik krijg al die blubber er zo echt niet meer uit:S. Nou zit ik te twijfelen of ik mn (midden-donker)blauwe peacock pad eronder zou doen aangezien je de blubber daar niet op ziet.
dat weet ik niet precies, maar ik geloof niet dat dat echt een probleem is. heb je anders niet een mooi zwart dekje? Dan is dat ook opgelost.
Farfalla_
Geplaatst: 06-12-09 22:50
Uhh, hoe krijg jij je witte dekje vies van de blubber? Bij ons in de bak is het met dit weer ook een ongelooflijke blubzooi, maar mijn dekje blijft op een paar miniscule spetters na altijd schoon. En op n blauw dekje zie je blub toch ook? Ik heb namelijk een donkerbruine, en daar zie je de spetters ook op?
En verder, jij kan er toch niets aan doen dat de bak een blubzooi is, en je dekje vies word?
Ja ik vraag me af hoe jij je wit dekje vieskrijgt tijdens het losrijden buiten Is het niet een idee om buiten de losrijbaan op te stappen dan heb je geen vieze voeten!
Ik zou toch met wit starten, ik denk dat dat toch het meest geaccepteerd wordt. Tenzij je M1 of hoger rijd, dan krijg je nl. geen punt meer voor de verzorging
Niet alle moeders zijn blij met een dekje in de was. Misschien moet ze het zelf met de hand wassen you never know. Maar je mag inderdaad met elk kleur rijden dat je zelf wilt
De kleur van je wedstrijdshabrak ligt ook vast in het regelement van je vereniging hoor. Er zijn verenigingen die dus niet alles toestaan en zelfs eigen dekjes met embleem en kleur hebben!