Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En als je echt wil en je kan het allemaal regelen kwa vervoer, kosten enzo dan kan ik alleen maar zeggen ga lekker starten!
Ja het vervoer is wel zoiets, ik ben dan altijd afhankelijk van andere mensen die ook naar die wedstrijd gaan, of voor mij willen rijden o.i.d. Gelukkig heb ik wel al hier en daar positieve opmerkingen gekregen dat men bereid is te helpen, dat waardeer ik wel heel erg... Lijkt me echt super.
Het is goed te doen hoor als je zorgt dat je schoolwerk e.d. netjes bijhoud
Je bent namelijk wel een hele dag kwijt (voorbereiding, reistijd, wedstrijd zelf). autumn08 schreef:Ik ben op zo'n punt gekomen dat ik de kriebels krijg om voor wedstrijden te gaan trainen met mijn paardje. Nou heb ik hier totaal geen ervaring mee en is alles nog nieuw voor me, dus weet ik niet wat voor voorstelling ik me daarbij moet maken i.v.m de tijd die erin gaat zitten, het geld...

Wat manonutjuh aangeeft is veel realistischer qua tijdsbeeld. Marieke_K schreef:Zolang als dat Ikke aangeeft ben ik er ook niet mee bezig. En als je zo rekent kan je beter overal mee stoppen, al eens uitgerekend wat je huishouden dan kost, of uberhaupt slapen?
Marieke_K schreef:Als je tijd vind, gewoon gaanWat manonutjuh aangeeft is veel realistischer qua tijdsbeeld.
manonutjuh schreef:Ik weet niet hoe lang jij erover doet, maar ik heb vandaag 2 proeven gereden, ging 7 uur van huis en was 12 uur weer thuis.