Voor een aantal wedstrijden heb ik via startlijsten digitaal ingeschreven. Tot nu toe heb ik n.a.v. de inschrijving altijd een mailtje ontvangen dat de inschrijving akkoord is of dat ik bv. op de reservelijst kom.
Nu heb ik bij 2 wedstrijden wel een groene 'I' maar verder geen mail. Kan ik er dan vanuit gaan dat de inschrijving akkoord is en dat ik nu coupons op moet sturen? Wie heeft hier ervaring mee?
Je kunt het beste gewoon coupons opsturen op tijd, dan weet je zeker dat je er bij zit. Als je dan alsnog niet kunt starten sturen ze meestal je coupons wel terug.
Lielle
Geplaatst: 28-11-09 13:33
Sjonniej schreef:
Ja dan kun je er gewoon vanuit gaan dat ze je inschrijving goedgekeurd hebben. En dus kan je als bevestiging je coupons opsturen.
ik ben organisatie. Het I/tje wordt groen ten teken dat ik de inschrijving heb ontvangen. Als je reserve staat wordt de R groen, en als ik de coupon binnen heb kan ik ook de coupon groen laten kleuren. Als je niet reserve staat (dus de R blijft rood) dan kan je er vanuit gaan dat je gewoon kunt starten omdat de inschrijving is ontvangen. Bij ons moet je dan nog wel even een coupon opsturen. (als we die hebben ontvangen kleuren we dat uiteraard ook groen) Hoop dat het zo duidelijker is voor je
Vonkie2009
Geplaatst: 30-11-09 14:35
Annemiekbram schreef:
Je kunt het beste gewoon coupons opsturen op tijd, dan weet je zeker dat je er bij zit. Als je dan alsnog niet kunt starten sturen ze meestal je coupons wel terug.
Daar gaat het de TS niet om. Dit gaat om de digitale inschrijving
De vereniging meldt een inschrijving handmatig aan waarna de I groen wordt. Je kunt er dus vanuit gaan dat ze je inschrijving gezien en verwerkt hebben.