ik weet niet of het hier goed staat,anders sorry. Zoals de titel al zegt wat vindt jij nou een mooi concour.En waarom is het mooi. Ik heb dus vaak dat ik me inschrijf bij concoursen,en als ik er ben denk ik even rijden en dan snel weer weg. Terwijl ik het erg leuk vindt om te blijven hangen en andere combinaties te zien rijden. Ik zoek dan concoursen in drenthe,overijssel,Dressuur en springen
Indoor ambt-delden, zowel dressuur en springen. Dressuur kun je 2 proeven afleggen in 2 verschillende bakken, ze hebben 3 bakken wat allemaal bij elkaar ligt en er dus ook een bak voor het inrijden is. Springen is meestal wel 1 parcour, maar dan heb je 2 bakken om in te rijden en de springbak is mooi ruim. Ook is er een grote kantine gevestigd aan de springbak en kun je dus combinaties kijken na die tijd.
Ik vind de Sallandse ruiterdagen altijd erg leuk. Er zijn volle rubrieken en er is ook een mogelijkheid om mee te doen aan het progessief springen, het leuke aan Marienheem vind ik ook de grote tribune achter de bak, zo leren de pony's ook nog wat.
Ik heb in juli in Zuidwolde op een mooi concour gereden Was een groot ponyconcour met dressuur en springen Wat was dat mooi 10 dressuur ringen Onwijs mooie springring En je moest ook een stukje crossen volgens mij Er kwamen heel veel mensen Wat ook grappig was was dat er bij het springen bijvoorbeeld naast zo'n hele dure vrachtwagen een oud vervallen trailertje stond en dan het paardje dat in dat trailertje stond beter was dan die van de vrachtwagen Maar er was ook een springkussen voor de kleintjes en ook een stand met allemaal spulletjes Kortom een onwijs mooi concour
ja in zuidwolde ben ik geweest dat was een mooi concour ja nou voor december wordt niks meer bijna alles zit vol nouja dan maar met januari weer beginnen
twentecup (wordt op dit moment gereden) erg leuk. Zijn drie wedstrijden, waar de beste twee per klasse over drie wedstrijden kunnen strijden in de finale tegen alle andere klassen. Verder is Hellendoorn in de maand december zeker een aanrader. Ben ik normaal elk jaar van de partij, maar heb mijn paard nog niet klaar voor de M2 (blessure en nu aan het opbouwen). Verder zijn de concoursen in Lonneker en Wierden altijd leuk om te rijden. Verder zal er in februari nog een concour zijn in Den Ham bij de Hazalhorstruiters. Ook erg leuk en gezellig. Ook leuke extra prijzen
in drenthe: in coevorden in het park (mei) het zuidenveld elk jaar ergens anders
in overijssel: hardenbergse ruiterdagen de wedstrijden in wierden almelose ruiterdagen het kerstspringen in marienheem konningendag concours in lemerlerberg.
er zijn vooral in overijssel grote concoursen. succes ermee