met pony bij de paarden rijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

keat

met pony bij de paarden rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 21:34

wie rijd er hier met zijn pony bij de paarden mee?? ik heb namelijk zelf wel een paard maar wil met een pony van een ander bij de paarden starten ( aangezien ik al 20 ben :P) zijn er hier meer mensen die dit doen en hoe staan je kansen tegenover de rest? word je waardig behandeld? de pony is volgens mij een D pony en ik ben 1.70 en 60 kilo. het gaat dus net en ziet er nog niet heel vreemd uit.

Silence

Re: met pony bij de paarden rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 21:35

Ik start met mijn pony tussen de paarden. Niet altijd even makkelijk, maar ik vind het wel een leuke uitdaging ;)

Echter zijn hier al flink wat topics over als je even verder kijkt.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 21:43

Ik start de Appaloosa D-ponydekhengst van Neonlight tussen de paarden en dat gaat heel prima. Tot dusver een uitslag die ik niet helemaal kon plaatsen om wat voor reden dan ook, veel leuke complimenten van jury's en bezoekers en ik rij gewoon erg graag met hem dus waarom dan niet op wedstrijd. Wat andere mensen denken is hun probleem, als het ze niet bevalt dan komen ze nog maar eens kijken als ik met mijn zwarte OO Seven van 1.68 kom ofzo :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 21:50

Er zijn al vele topics over met een pony tussen de paarden starten. Daarom hier een slotje.