mail evt bijschrijving, geen reactie, wel startlijst?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

mail evt bijschrijving, geen reactie, wel startlijst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 00:17

Net zag ik tot mijn grote verbazing dat ik komend weekend op de startlijst sta bij een club waarbij ik me, naar mijn weten, niet voor heb opgegeven.

Vorige week heb ik deze club (en meer) een mailtje gestuurd of er nog plaats was in de klasse L1 omdat ik toch nog graag ergens wilde starten. Van 2 clubs reactie, bij de ene was plaats, bij de andere helaas niet meer, van de 3de club geen enkele reactie. Besloten dus voor die ene wedstrijd nog op te geven, kan ik komend weekend op toch op pad.

Kijk ik net op startlijsten, sta ik bij de club die geen reactie heeft gegeven, wel gewoon op de startlijst! Had dit totaal niet meer verwacht, was alleen benieuwd naar wie er wel startte. Meteen maar een mailtje gestuurd dat niet kom, maar wat kan ik nu verwachten? Kunnen me niet verplichten alsnog startgeld te betalen toch?

Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

x_tico

Re: mail evt bijschrijving, geen reactie, wel startlijst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 00:20

Heb ik inderdaad ook eens een keer gehad. Had ook gevraagd of er nog plaats was, geen reactie gekregen en wel op de lijst geplaatst. Ik heb gewoon netjes gemaild met de mededeling dat ik me niet heb opgegeven en alleen heb gevraagd of er nog plaats was. En heb dat mailtje gekopiëerd en erin geplakt. Ze kunnen nooit zeggen dat je je hebt opgegeven als je dat niet hebt gedaan. Succes!

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 00:21

Lijkt mij ook. Als wedstrijdsecretariaat zou ik je ook op de lijst zetten als er toch nog plaats was, maar dan zou ik je wel even informeren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 00:39

Babsie_Flash schreef:
Lijkt mij ook. Als wedstrijdsecretariaat zou ik je ook op de lijst zetten als er toch nog plaats was, maar dan zou ik je wel even informeren

dat dacht ik ook, maar gezien ik niet geïnformeerd was, ging ik er niet vanuit dat ik ook de startlijst kwam. Eens kijken of nu wel reactie krijg.

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 14:04

Ik vind dat zo belachelijk ik heb het ook een keer gehad. Had gevraagt of er nog plaats was kreeg wel netjes een mail terug dat ze mij of zouden bellen of mailen als er plaats was. Vriendin zei tegen mij dat ik moest starten ik stond dus ookal op de startlijst en ik wist dat een dag van te voren wel meteen opgebeld dat ik het niet netjes vond dat ze me niet op de hoogte hebben gehouden.

Ik zou inderdaad mailen en dat andere mailtje erbij in kopieren. Jij hebt immers geen reactie op jouw mail naar hun toe gehad.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 19:19

Nee hoor, je vraagt toch alleen of er plek is?? Ik ken dit soort praktijken en vind het absoluut ongehoord dat je dan niets hoort, maar wel op een startlijst staat....had toch een kleine moeite geweest om je even terug te mailen.

Niet betalen dus!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 22:03

Dit heb ongeveer regelmatig ook. Ik mail dan naar een paar waar plek is en dan echt puur de vraag of plek is. & dan plaatsen ze je meteen of willen ze je plaatsen heel irritant. Heb tot nu toe (gelukkig) nog nooit een rekening ervan gekregen maar zou die dan ook niet betalen.

Angelina89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 01:17

Dat is niet netjes! Ze hadden tenminste even de moeite kunnen nemen om je te mailen.. Je hebt je niet opgegeven en mijn inziens hoef je daarom ook niet te betalen!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 14:00

Niet betalen, want hun hebben niet toegezegd aan jou dat er plaats was, jij vraagt alleen maar. En er zijn ook geen coupons aanwezig, dus niet betalen.

Diesel54

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 19:51

Ik had het vorig weekend. Ik zou als ik jou was een netjes mailtje sturen mat daarin precies wat je hier in je topic omschrijft. Geen irritaties of frustraties uitten, maar netjes blijven.
Verzoeken om een oplossing en dan hun antwoord afwachten.

Ik kreeg als antwoord dat de fout ook wel wat bij hun lag omdat ze geen wachtlijst onliune hadden gezet, dus ik kon niet weten dat ik alsnog geplaast kon worden. Ik hoef niets te betalen, terwijl me zelfs een boete was opgelegd.

Dus netjes blijven en mailen.

Succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 20:03

Had maandag al meteen nette mail gestuurd, keek net en zag dat ik van de lijst afwas, wederom geen reactie gehad ;)

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 20:07

So, lekker secretariaat dan daarzo. Iets vriendelijker mag ook wel niet?

Diesel54

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 01:03

haike schreef:
Had maandag al meteen nette mail gestuurd, keek net en zag dat ik van de lijst afwas, wederom geen reactie gehad ;)

Dan is het toch verder geregeld?