aanvragen startcoupons

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

delfa

aanvragen startcoupons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-09 14:30

Welkom in mijn rare vraag topic :Y)

Het zit zo: Ik heb mijn KNHS pas binnen en kan dus inloggen op de site. Maar vanaf wanneer kan ik startcoupons bestellen?
Want als ik op dit moment (heb dus m'n startkaart nog niet binnen, verwacht ik binnen nu en een week ongeveer) op startcoupons bestellen klik krijg ik dit in beeld:

Mijn KNHS - Startcoupons bestellen

Hier kun je voor de combinaties en/of spannen waarmee je bent geregistreerd startcoupons bestellen. Startcoupons kun je alleen bestellen in sets van 16 stuks. Je kunt maximaal 6 sets van 16 startcoupons per combinatie/span per discipline bestellen.

Combinatie- of spannummer Sportnaam paard / pony Dressuur Springen / vaardigheid Samengesteld mennen

En verder niks.
Is het gewoon zo dat ik moet wachten totdat mijn startkaart er is, of hoe zit dit? Snap er niks van :Y)

liefhelietje

Re: aanvragen startcoupons

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 14:33

Je krijgt bij je startkaart coupons meegestuurd, als het goed is 16. Op het moment dat je startkaart verwerkt is staat er bij het kopje startcoupons bestellen ook de naam van je paard en dan kun je ze bestellen.

delfa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-09 14:53

oké, dankjewel! :)

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 17:09

liefhelietje schreef:
Je krijgt bij je startkaart coupons meegestuurd, als het goed is 16. Op het moment dat je startkaart verwerkt is staat er bij het kopje startcoupons bestellen ook de naam van je paard en dan kun je ze bestellen.

Nee hoor, niet standaard.
Alleen als je dit hebt aangegeven op je aanvraagformulier.

Maar ik denk ook dat je even geduld moet hebben tot ze je startkaartaanvraag hebben verwerkt.

delfa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-09 18:02

is goed, dacht al zoiets :)

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 09:16

Dan denk ik dat mijn vereniging dit altijd aangeeft op het aanvraagformulier want ik heb nog nooit een startkaart zonder coupons gekregen. Dan zou je even moeten informeren bij je vereniging want die kunnen je het vast vertellen!

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 09:55

liefhelietje schreef:
Dan denk ik dat mijn vereniging dit altijd aangeeft op het aanvraagformulier want ik heb nog nooit een startkaart zonder coupons gekregen. Dan zou je even moeten informeren bij je vereniging want die kunnen je het vast vertellen!

Dat klopt. Ik vraag ze voor onze vereniging standaard aan bij de startkaartaanvraag, maar je zou het even kunnen navragen.

delfa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 14:03

maar als je startkaart binnen is kun je toch wanneer je wilt gewoon zelf bestellen?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 14:19

Ja hoor.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 11:14

Ik laat dit altijd door de vereniging doen, die houden zelf bij wanneer ze op zijn, hoef ik daar zelf niet op te letten :)