Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

yvonnepuntnl schreef:Dat hoef je niet te melden hoor. Snap het commentaar van die jury ook niet helemaal, je ziet het als jury snel genoeg dat er geen voorlezer bij is.
daffodil schreef:Zaterdag ook, B rechterhand, RECHTERHAND, REEEEECHTTTTERRRHAAAAND! Dan vraag je je soms wel af of iemand de proef wel doorgelezen heeft.......
Ik krijg soms ook wel de slappe lach hoor van rare voorlezers, kan ik niets aan doen, maar sommige mensen lezen zo raar voor! Doe mij dat uit het hoofd gereden proefje dan maar, heerlijk rustig!
TurdusMerula schreef:En omdat het zo ongebruikelijk is zijn er blijkbaar jury's die er door verrast voelen...

, ze had al lang gemeld dat ik mocht beginnen), tot ik de AC lijn op kwam en de 2e proef was er heel wat minder gezwaai! Er is bij dus eigenlijk wel altijd iemand mee, die aan mij ook kan doorgeven dat de jury een seintje heeft gegeven.
. Een enkele keer vraag ik vooraf om dispensatie aan de jury voor een headset, zodat mijn man kan voorlezen. Volgens de KNHS ben ik namelijk niet slechthorend genoeg
, maar als ik nog slechthorender wordt, heb ik geen headset meer nodig....Remember schreef:TurdusMerula schreef:En omdat het zo ongebruikelijk is zijn er blijkbaar jury's die er door verrast voelen...
Ik rijd mijn proeven ook uit het hoofd, en degene die met me mee was stond langs de ring. De jury bleef maar zwaaien omdat ze geen boekje pakte om te beginnen met lezen (en zij maar terug zwaaien, ze had al lang gemeld dat ik mocht beginnen), tot ik de AC lijn op kwam en de 2e proef was er heel wat minder gezwaai! Er is bij dus eigenlijk wel altijd iemand mee, die aan mij ook kan doorgeven dat de jury een seintje heeft gegeven.
Ben zelf jury en ik vind het niet noodzakelijk dat iemand het meld bij me, maar als je toch stopt om je even aan te melden (wat heel veel mensen al niet doen.....) is het een kleine moeite natuurlijk.
bulck schreef:Helemaal mee eens, maar ik weet niet hoe het in Nl is, maar hier is het regel dat je altijd langs het juryhok komt (soms rond de piste, soms in de piste) en snel zegt wie je bent. Dan komt het signaal en mag je starten. Dus niets specifiek van: hallo , xxx met xx, en rij men proef zonder voorlezer. Wel of geen voorlezer is iets wat de ruiter moet regelen. Als jury het startsignaal geeft, moet de proef aangevangen worden.
bulck schreef:Nou van mij mogen ze dat voorlezen afschaffen na de B. Al dat gekrijs en gekwetter altijd...
, ik kan niet uit mijn hoofd rijden. Mijn geheugen (ook gewoon dingen die gebeurd zijn) is echt heel slecht.
njarco schreef:Dat was de rodeo proef haha.

Pregini schreef:njarco schreef:Dat was de rodeo proef haha.
Ja, madam was hengstig geworden. Dan komt ze lekker tegen me been in
Toen ze tegen de muur trapte werd ze boos![]()
![]()
Ik had echt lage punten verwacht, en wist dat ik ergens een foutje had gemaakt.
Zie ik dat ik 180 punten had, maar -2 omdat ik dus fout was gereden met het middenstap.
Dat zijn van die banketstaaf dingen, maar wel terecht... Winstpunt had ik zeker niet verdiend.
Eerste proef ging super en had ik 176. Hier had ik wel een winstpunt verwacht. Maar helaas.
Volgende x weer beter!