Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar goed ik ging dan als een van de eerste pony-ruiters ook naar de grote concoursen omvervolgens daar de bekende mensen te verslaan.tita schreef:Is altijd al mogelijk geweest je hebt namelijk van die kleine manege die vroegah NRPS of NPC wedstrijden organiseerde als je daar dus M2 reed, keek men al tegen je op.
Ik heb zo heel wat punten bij elkaar gesprokkeldmaar goed ik ging dan als een van de eerste pony-ruiters ook naar de grote concoursen omvervolgens daar de bekende mensen te verslaan.
Maar het kan dus wel
Rambobo schreef:overigens zat er een jurlylid bij ons aan tafel die dit zelf aanhaalde
@Urielle, en de groep uit het ZZ zwaar dan? Enkele uitzonderingen daargelaten
Dat vond ik persoonlijk (en vele andere met mij) een nog grotere drama
hoe dat kan mooie paard lief lachen en naar de mindere bekende manege gaan om zo je punten bijelkaar te rijden. daffodil schreef:En dan beweer jij dat je mensen niet afkraakt?? Vind dit er toch behoorlijk veel op lijken hoor als je beweert dat mensen niet fatsoenlijk op hun paard kunnen zitten.....
Maar goed, ik zie ook het nut van dit topic niet in, en zeker niet als het om "vroegah" gaat, want dat heeft helemaal geen nut. Vroeger was het niet anders dan nu, heb je genoeg punten kun je door naar de volgende klasse. Rijd je daar niet naar behoren, rijd je geen winst en kun je dus niet door!
Ik ben wel benieuwd naar de uitslagen, want als ik jou moet geloven zou het gros verlies gereden moeten hebben?
Nogmaals de vraag ben je zelf jurylid op dit niveau of heb je anderszins zodanig veel ervaring opgedaan om hierover te kunnen oordelen?
Rambobo schreef:daffodil schreef:En dan beweer jij dat je mensen niet afkraakt?? Vind dit er toch behoorlijk veel op lijken hoor als je beweert dat mensen niet fatsoenlijk op hun paard kunnen zitten.....
Maar goed, ik zie ook het nut van dit topic niet in, en zeker niet als het om "vroegah" gaat, want dat heeft helemaal geen nut. Vroeger was het niet anders dan nu, heb je genoeg punten kun je door naar de volgende klasse. Rijd je daar niet naar behoren, rijd je geen winst en kun je dus niet door!
Ik ben wel benieuwd naar de uitslagen, want als ik jou moet geloven zou het gros verlies gereden moeten hebben?
Nogmaals de vraag ben je zelf jurylid op dit niveau of heb je anderszins zodanig veel ervaring opgedaan om hierover te kunnen oordelen?
Als je Z of hoger rijdt wordt toch enigszins verwacht dat je fatsoenlijk op je paard kan zitten zonder het paard in de weg te zitten?
Dat leer jij je kinders in de les nl. ook ...
Als je er gister bij was geweest had je vast wel begrepen wat ik bedoel.
Zo niet, ask Somebody _ hier op bokt
daffodil schreef:Wat is de hoogst behaalde klasse waar je paard in gestart is? Ook ZZlicht of zwaar? Ik denk het niet namelijk...
Enne voor de goeie orde, ja ik rij Z en ja ik zit als een natte krant! Maar heb gewoon mijn punten verdiend door nette proeven te rijden en vind het heel bijzonder dat je hier mensen zo afkraakt. Ik durf je te zeggen dat ook al was ik gaan kijken, ik dit nooit zo gezegd of neergezet zou hebben!
Waarom niet, ik ben official van de KNHS, ons wordt geleerd om kritiek diplomatiek te uiten....en dus niet zo!
Rambobo schreef:@ Bloempje
Was jij gister aanwezig dan? Kom je zelf weleens op ZZGP wedstrijden?
Vast niet anders had je het echt wel met me eens geweest.
Ikzelf rij niet op dat niveau nee, mijn paard echter wel.
Ik heb zelf de ambitie niet. Maar dat neemt niet weg dat ik niet weet hoe het WEL moet.
Overigens was ik gister in het gezelschap van mensen die wel op dat niveau rijden/jureren en die waren
het er heel erg mee eens. Die waren nog een stuk minder vriendelijk dan ik hoor