Ik train nu al bijna een half jaar zelf, we kunnen een nette B proef rijden. Maar het werd hoog tijd voor wat meer.Nu krijg ik eens per maand prive les van iemand uit Brabant
en ben ik actief op zoek naar een vereniging om lid van te worden.Ik heb bij manege Lelystad gekeken, en ik vind de lessen een tikkeltje te druk
Mijn paard kan echt niet relaxed lopen als er 9 andere paarden in dezelfde bak rijden... Bovendien is mijn paard erg groot en heeft hij hele ruime gangen, en dat had ik met mijn merrie ook en toen moest ik steeds iedereen passeren.... Dus die optie om daar lid te worden valt al bijna af..Ik ben naar holtslag geweest, daar kan je lid worden zonder lessen te volgend. En naast de holtslag woont iemand die volgens mij wel priveles wil geven, dus die meneer bel ik vanavond nog even en als hij me eens per week prive les wil geven bij hem aan huis dan wordt ik lid van de holtslag en ga ik lessen bij hem!
Eindelijk zit er wat actie in!
En ik ben weer benieuwd naar mensen met ervaring op de holtslag
Wat heeft het verder allemaal voor voordelen als je daar lid wordt?
Ik ken hem nog van de insiminaties van origine (gebeurde bij hem). Ik vind hem erg goed en hoop dus dat hij ook priveles geeft....