(al ging het wel allemaal goed
)Ik moest al om kwart voor 6
mijn bed uit maar had mijn wekker perongeluk op kwart voor 7 gezet
, maar ik was gelukkig nog prima optijd
Om kwart over 8 gingen we weg (met de trailer) van stal en 5 minuutjes later waren we bij de ponyclub, even betaald en wat gedronken en zo, toen Jamy opgezadeld en gaan inrijden. Hij was harstikke braaf en deed eigenlijk alles dus daar was ik ook wel blij mee

Mijn eerste proef vond ik vet bagger gaan, hij liep tjah... gewoon niet lekker, middendraf ging die in galop, in de bocht of in een wending vouden die zichzelf een beetje dubbel nou ja zulk soort dingetjes, maar het zag op de video wel netjes uit... beetje raar

Daarna mocht ik eigenlijk gelijk mijn volgende proefjes starten, en die ging stukken beter
!! Na mijn proefjes Jamy lekker uitgestapt en op de trailer gezet, die heeft daar heel braaf gestaan tot de prijsuitreiking was.
Ik was in de eerste proef 4de met 148 punten
(nou vond ik het niet goed gaan maar zo laag! Nou ja de jury was ook best wel streng, maar ja kan gebeuren he iedereen had eigenlijk wel zo laag :/ ) En in de tweede proef was ik 2de met 165 punten!
Dus weer een winstpuntje erbij en dat maakt het totaal 9
(ik had trouwens nog een hele leuke beker gewonnen met die 2de prijs
) Ik hoop dat ik 29 mei dan nog 1 winstpuntje haal zodat ik 4 juni L1 kan starten (heb nu toch mooi de tijd om de puntjes op de i te zetten zeg maar
) Maar dat zien we dan wel...Bij mijn tweede proef stond nog als commentaar van het rijden in algemeen dat het een goede voorwaarstgereden proef was en daar was ik heel blij mee
(ze is af en toe maar vooral was altijd heel sloom vandaar) en in mijn eerste proef stond nog dat galop GEEN middendraf was (sjonge alsof ik dat niet weet
)En gelukkig zat het weer ook nog mee, het was zelfs erg warm (het is ook nooit goed
)