typisch KNHS, om gek te worden!! (regelementswijziging)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

typisch KNHS, om gek te worden!! (regelementswijziging)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:05

Een aantal weken geleden uitte ik hier op bokt mijn 'frustraties' vanwege de regel dat er op de kampioenschappen altijd gestart moest worden in de hoogste klasse.
Ik start nl ZZL en een lesklantje dit paard in het M1, het was dus kiezen; of beide starten en geen kans voor haar kampioenschap te rijden, of alleen zij starten en kans maken, ik moest dan seizoen pauze inlassen. We hebben besloten dat ik ook gewoon blijf starten, dan zouden we van het voorjaar voor de selecties gaan en ik seizoen niet starten met dit paard.

Nu lees ik net op de KNHS-site dat deze regel vanaf 1/10/09 niet meer van toepassing is. Natuurlijk leuk, maar niet als je bedenkt dat het nu dus te krap is om nog een startkaart aan te vragen en op te geven voor de selecties! Lijkt me niet dat ze dit van het weekend hebben besloten, dus is het dan zo moeilijk dit wat eerder door te geven zodat mensen hier rekening mee kunnen houden??

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

KarinvdM

Re: typisch KNHS, om gek te worden!! (regelementswijziging)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:15

Maak je niet zo druk zeg...
Startkaarten zijn momenteel best snel binnen. Ik zou even bellen met de KNHS om te vragen hoelang of het duurt en dan kan je misschien nog best je selecties rijden. :)

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:19

Ik zou ook gelijk ff bellen. Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat ze daar bij het KNHS echt wel bereid zijn om wat voor je te doen.
Ik had begin dit jaar nieuwe startkaart + coupons aangevraagd, maar op de coupons stond een verkeerde naam. Dus ik had gelijk belt, en zou in de loop van de week nieuwe krijgen. Maar als ik nog een wedstrijd eerder wilde rijden, wilde ze ook wel (gratis) alvast een blanco coupon opsturen. Was voor mij toen niet nodig, maar vond het heel netjes dat ze zo goed mee dacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:20

Onze selecties zijn volgende week al, dus dat gaat erg krap worden, vooral gezien het tempo van de knhs ;)

Waar me vooral druk over maak, is dat dit soort dingen niet eerder worden gecommuniceerd, lijkt me toch niet het allermoeilijkste dit even te vermelden ergens.

(verder maak me niet alleen hierom druk, maar snap af en toe de logica van de knhs niet, zo wacht ik ook nog op de startlijst voor geldrop morgen ZZL, volgens secreatariaat waren er veel wijzigingen maar had knhs haar verteld dit niet meer juist op de site te zetten)

Vilgert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:27

KNHS is momenteel erg snel. Ik heb voor mijn dochter op 21 september de aanvraag voor 2 startkaarten op de bus gedaan en op 1 oktober waren de startkaarten met coupons binnen. En dit betrof geen spoedaanvraag. Op de site van de KNHS staat momenteel ook vermeld welke aanvragen tot welke datum al behandeld zijn.

FloortjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:33

Als ik goed geinformeerd ben, kan je je op dit moment voor de ZZ-L kampioenschappen nog niet eens inschrijven, dus als je nu rustig je startkaart aanvraagt, heb je die echt wel binnen als de selecties zijn.

Mijn (recente) ervaringen met de KNHS zijn eerlijk gezegd ook vaker goed dan slecht, die maken wat mij betreft echt een klantvriendelijkheidsslag op het moment!

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:35

Als je per se die selectiewedstrijd wilt rijden en je hebt eea nog niet binnen start je toch gewoon een keer op een blanco coupon?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:35

maar dat geldt niet voor de selecties in het M1 ;) Ik zou idd ipv hier boos te worden de KNHS bellen en even bellen met de kring, er kan wsl vast wel iets geregeld worden.

overigens slechte zaak dat die regel is afgeschaft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:36

FloortjeM schreef:
Als ik goed geinformeerd ben, kan je je op dit moment voor de ZZ-L kampioenschappen nog niet eens inschrijven, dus als je nu rustig je startkaart aanvraagt, heb je die echt wel binnen als de selecties zijn.

het gaat ook niet om mijn selecties ZZL, maar om de selecties M1. En die zijn volgende week al hier in de kring.

De ZZl zou ik altijd mogen starten, omdat dit immers de hoogste klasse zou zijn.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:38

Lielle schreef:
overigens slechte zaak dat die regel is afgeschaft!

Ja, dat ben ik met je eens.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 12:33

Ik vraag me trouwens af waarom die regel is afgeschaft.....

(lees: wie zou daar nu weer persoonlijk gewin bij hebben.... :=)

hangertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 17:39

Je mag toch best allebei de selecties starten. Pas als je allebei door zou zijn naar de kampioenschappen moet je kiezen... En geldt dit dan trouwens ook met het ZZL? Ben ik niet zo zeker van..
Maar vraag je nou echt vanwege de selecties die startkaart niet aan? Ze kan toch sowieso starten? Snap het probleem niet zo :+