Voor het eerst L gestart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Voor het eerst L gestart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 19:17

Gewoon onderling manegewedstrijdje..
Na 14 B-proefjes moest het er toch maar eens van komen..
Ik was zaterdag al naar de manege geweest om Bel te vlechten, de knotjes zagen er uiteraard niet uit Schijnheilig maar iig beter dan de vorige keer.
Zondag al vrij vroeg naar de manege, iig veel eerder dan dat ik moest starten, maar Bel moest ook nog een A-proefje en 2 B-proefjes rijden. Z'n staart en een aantal knotjes nog even over gedaan en daarna mocht het eerste meisje erop. Ze was heel zenuwachtig en moest voor de proef huilen Scheve mond en tijdens de proef ging het ook niet echt goed, Bel draafde wat moeilijk aan . Volgens mij is ze een na laatste geworden.
Daarna nam Gina Bel gelijk over voor de B. Hij was met het losrijden uiteraard superbraaf en ook tijdens de proef was hij de oude goedzak die hij altijd is Lovers , hij galoppeerde alleen een keer moeilijk aan (niet in de hoek, pas op de volte) en bij de andere galop viel hij eruit. Daarna reed ze nog haar tweede proefje, ook dit ging heel netjes, maar Bel had weer een keer geen zin om te galopperen Koe . Ze is twee keer 5e geworden Lachen .
En daarna mocht ik Clown . Losrijden ging wel aardig, hij deed alles wat ik vroeg heel braaf, luisterde goed etc.. De proef vond ik ook best wel slecht gaan, hij viel een keer een beetje uit de galop en toen ik hem weer terug reed naar de draf ging hij wat hard waardoor m'n volte wat te groot werd Schijnheilig . Hij ging ook overkruist in de galop, maar ik ben gevoelloos Bloos en had het niet door (pas toen ik het op m'n protocol zag staan ).
Daarna losrijden voor de tweede proef. Dat ging wat minder, het was z'n 5e proefje al weer en ook voor elk proefje losrijden dus hij was wel een beetje moe Dromen en wat minder goed aan m'n been. Ook viel hij steeds een beetje uit de galop, omdat de volte dan wel erg klein werd omdat ik anders tegen de andere paarden aan zou botsen Schijnheilig . Tijdens de proef was hij weer superlief Lovers alleen het wijken ging nogal prut (tijdens de eerste proef ook trouwens, ik kan niet wijken Bloos ). De galop ging ook wat minder, Bel was weer overkruist (had ik wederom niet door Schijnheilig ) en hij ging iets te hard , maar verder was het weer een engel Lovers .
De prijsuitreiking was al snel na de tweede proef; met de eerste proef had ik 158 punten en met de tweede 160 en ik was met beide proeven eerste Clown .
M'n moeder heeft wel foto's gemaakt en twee filmpjes, maar die kunnen alleen op de andere pc (deze heeft geen USB) en internet ligt daar plat en ik kan ze ook iet op een floppy zetten want ik krijg het floppy niet meer uit de pc .

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 16:23

Aaaaach wat goed !Jij maar zeggen dat je laatstes ging zijn !Zie je wel naaaa Tong uitsteken , ik kan lekker de toekomst voorspellen Tong uitsteken !