help me! vraag!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amazingstar

help me! vraag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 19:36

ik ben nu al ruim 2 maanden bezig via een club (noem geen namen) mijn bijrijdster lid te maken (althans zij probeerd dat) en dan meteen met mijn pony een startkaart te krijgen.
Nu moeten ze meetbewijs hebben...pony is t/m 7e jaar gemeten en eind 7e levensjaar 1 1/2 nu bijna 2 jaar uit de sport geweest.
ze is dus op haar 8e niet gemeten.
verder moet de vrouw blz 1 t/m 6 uit het paspoort van de pony gekopieerd hebben...probleem: blz 1 gaat over de pony en 2t/m5 over stamboek van de ouders van de pony,echter is deze pony papierloos en zijn dus de ouders onbekend blz 6 gaat over aft. van de pony.

ik stuurde dus meetbewijs op maar daar staat t/m 7e jaar gemeten (had er netjes boven vermeld dat pony uit de sport is geweest enz)
ik weet dat een pony als je wedstrijden rijdt t/m 8e jaar gemeten moest worden,toen ik met haar naar de paarden ging heb ik KNHS gebeld of ze nog gemeten moest en dat hoefde toen niet meer....ondanks dat ze pas 7 was toen...ik ben over gegaan naar de paarden en toen is de pony uit de sport gegaan.

ik bel anders morgen zelf het KNHS maar wellicht weet iemand hier hoe dat zit? want ben het nu toch wel zat...de wedstrijden konden allang gestart worden... :Z

pony is van 2000 mocht dit ertoe doen.

gr amee

Urielle

Re: help me! vraag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:17

Als je bijrijdster bij de pony's start moet je de pony volgens mij nog steeds wel definitief in laten meten door een officiele meter.

De blz moeten gekopieerd met gegevens van de pony, chipnummer, afstamming en de geschetste aftekeningen as far as I know. Dus als de afstamming onbekend is, de blz waar dat op vermeld staat.

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 00:33

Urielle schreef:
Als je bijrijdster bij de pony's start moet je de pony volgens mij nog steeds wel definitief in laten meten door een officiele meter.

De blz moeten gekopieerd met gegevens van de pony, chipnummer, afstamming en de geschetste aftekeningen as far as I know. Dus als de afstamming onbekend is, de blz waar dat op vermeld staat.

bedankt voor de uitleg zover...wel is het zo dat op blz 1 op mn paspoort al duidelijk staat dat vader en moeder onbekend zijn....ik kan de rest wel kopieren maar daarin staat niets ingevuld....zelf niet het woord "onbekend"...het zijn de stamboekgegevens van de ouders zeg maar.
meten is niet zo'n probleem...neem dr zo 10 oktober ff mee naar de manege dan is die man die dr elk jaar meette er ook (springjury namelijk) dus die kan het zo even doen....maar dan dat kopieren is dan nog een vreemd gedeelte...zolang ze van die club niets vand at hebben vragen ze het niet aan :(:)

Lielle

Re: help me! vraag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:20

ik zie je probleem niet zo (en je titel is erg onduidelijk!). Gewoon zorgen dat ze gemeten wordt, en al die bladzijdes kopieren, ook al staat er niets inhoudelijks op. Niet te moeilijk maken allemaal.