Zou dit goedkomen met de winstpunten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Zou dit goedkomen met de winstpunten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 11:27

Oow, de administratie is weer eens een drama, bij mij en bij de KNHS :P

Ik heb afgelopen weekend weer voor het eerst gestart sinds februari (ivm blessure bij pony).
We hadden inmiddels in het L1 al 11 winstpunten gereden, dus ik wilde gewoon L2 starten. Alleen bij mijn standen stonden we nog steeds op L1+9. Hierover heb ik de KNHS gebeld, en het bleek dat zij m'n eerste 2 winstpunten niet hadden verwerkt, deze waren met blanco coupons gereden. Gelukkig heb ik de protocollen bewaard, deze heb ik ingescand en naar hun opgestuurd. Volgend de vrouw die ik sprak kon ik gewoon L2 starten.

Dat hebben we dus gedaan zondag. Ik heb die ochtend mijn coupons ingeleverd, maar wat bleek aan het eind van de dag: die hebben ze niet gebruikt. Ik had voor februari destijds coupons in de bus gedaan, maar afgemeld. Die coupons hebben ze nu dus aan mijn protocollen vastgeniet. Mijn punten zijn dus geschreven op coupons met de datum van de wedstrijden in februari, terwijl ze in augustus verreden zijn. Nu was ik in februari ook al L2 startgerechtigd, dus dat is niet het probleem, maar zou het heel erg uitmaken? Ik heb wel lekkere punten gereden namelijk, en zou het niet grappig vinden als ik ze kwijtraak...

Eveneens zijn mijn winstpunten van het L1 nog niet bijgeschreven, dus al met al houd ik het even spannend voor mezelf hier.. :P

_Patrick_

Re: Zou dit goedkomen met de winstpunten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 14:04

Ik denk dat dat niet uitmaakt.

Ik heb nog geen ervaring met wedstrijden moet nog beginnen.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:03

Dat maakt dus niet uit, maar is wel bijzonder slordig van de organisatie. Je hoort zelf goed ingevulde coupons in te leveren, maar dat had je gedaan dus als ze eigenhandig besluiten "oude" daarvoor te gebruiken, hadden ze de datum moeten veranderen!

Moet wel zeggen dat ik er rijk van zou worden als ik voor elke niet goed ingevulde coupon een euro zou krijgen! Mijn schrijfster zit dus constant van alles in te vullen, datum, klasse, plaats etc. Beetje jammer.....zowel van de ruiter als van de organisatie.

Gewoon in de gaten houden en geen stress krijgen als je een brief van de kNHS krijgt wegens onrechtmatig starten. Wat je zou kunnen doen is even een mailtje eraan wagen met daarbij de uitslagenlijst van de afgelopen wedstrijd. Dan weten ze in ieder geval hoe het zit!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-09 16:33

Oke, fijn dat het waarschijnlijk wel goed komt. Ik wist inderdaad heel niet dat die coupons nog aanwezig waren, ze waren van februari!
Ik houd het wel even in de gaten allemaal, maar dan weet ik dat ik niet hoef te stressen ;) Bedankt!

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 14:55

Voortaan voor je naar huis gaat even controleren of alles op je coupon klopt, dan kan de organisatie dit nog wijzigen indien het niet klopt. een foutje is zo gemaakt, helaas.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 15:03

Lijkt me niet zoveel uitmaken. Anders moet je misschien nog een keertje bellen als blijkt dat het niet goedkomt.

Pucksnoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:58

Bij mij gaat het ook zo snel :Z
Ik had 11 wp's in de L1 en inmiddels L2 1 wp en niets bij geschreven
staat nog op 4