HalloIk start komend weekend mijn 1e x L2,en nu wilde ik weten/vragen of er iemand is.die een filmpje van proeven in het l2 heeft.Proef 11.Proef 12.Proef 13Proef 14Ja ik weet er staan er ook op youtube, alleen van proef 11 eigenlijk geen.en anders zijn ze Súper onduidelijk.Alvast bedankt !
Je hebt een dvd van het KNHS, daar staan alle proeven op!Gereden door topruiters en amazones, met commentaar van bekende juryleden
Ja weet ik, alleen ik heb ze misschien 1x nodig. (ofja vooral proef 11) dusja zonde om dan zn hele dvd te kopen die ik hooguit 2x gebruik ofzo
xlisza schreef:Ja weet ik, alleen ik heb ze misschien 1x nodig. (ofja vooral proef 11) dusja zonde om dan zn hele dvd te kopen die ik hooguit 2x gebruik ofzo Je kunt hem ook nog gebruiken als je voor het eerst in andere klasses start he. En eventueel later weer verkopen.
En zo onduidelijk is proef 11 toch niet??Alleen in de galop zit een wat andere lijn dan gebruikelijk.
nee, het is niet at het onduidelijk is alleen zo leer ik m makkelyker uit mn hoofd enzo. en is gewoon fijner