ik heb een probleem ik wil heel graag wetstrijden gaan rijden met mijn paard. alleen ik weet niet goed waar ik mee moet beginnen en wat ik allemaal nodig heb. bijvoorbeeld met de startkaarten hoe ik die aan moet vraagen en hoe ik me bij wetstrijden in moet schrijven, en wat ongeveer de koste zijn van wetstrijden rijden
ik kan je ook niet heel goed helpen omdat ik zelf ook nog niet zo thuis ben in de wedstrijdsport... maar je moet je sowieso aansluiten bij een rijverening en zij kunnen dan als het goed is jouw startkaart en startcoupons regelen.
de kosten verschillen volgens mij per wedstrijd en of je een paard of pony start. en inschrijven kan volgens mij bij een hoop wedstrijden via de mail (meestal staat dit op de website van de organiserende partij)
verder kan ik je niet helpen helaas.. zoals ik al zei.. ik ben er ook niet echt in thuis
les contributie vereniging startkaart coupons trailer + auto tuigage kleding hoefsmidkosten proevenboekje proppen entingen op orden
dat is wel het meeste denk ik
__Tetske__
Geplaatst: 30-08-09 14:11
Als je officieel wilt starten bij de KNHS kun je ook even op hun site kijken. Daar staat ook de benodigde informatie omtrent wedstrijden. Verder wat QueLee zegt aansluiten bij een rijvereniging en hun kunnen dan ook je startkaart etc. regelen.
Ellen__
Geplaatst: 30-08-09 14:12
ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie er zijn hier al tig topics over geweest
M3lisss
Geplaatst: 30-08-09 14:12
en ik zou ook zorgen dat je eerst echt ervaring op gaat doen voordat je in je pro zet dat je dat al hebt
Mette
Geplaatst: 30-08-09 14:13
Ten eerste is het wedstrijd (maar dat maakt even niet uit)
Je moet je inderdaad aansluiten bij een ponyclub (of iets dergelijks) Zij kunnen je dan helpen met de startkaart en startcoupons. Ook heb je natuurlijk kleding nodig, vervoer en mensen die meegaan, het is namelijk niet echt aan te raden om alleen op wedstrijd te gaan.. (en gezien je leeftijd kan dat ook niet eens ) Ook heb je zelf een proevenboekje nodig, als je op gras start is het aan te raden om stiften in te doen (ookwel proppen of kalkoenen)
L_ola
Geplaatst: 30-08-09 14:15
Ik bedoelde het niet flauw, maar hoe kan ze starten zonder paard?
Ellen__
Geplaatst: 30-08-09 14:17
L_ola schreef:
haha ik lees het nu idd is wel handig idd om een pony te hebben als je wil starten
L_ola
Geplaatst: 30-08-09 14:21
Ellen__ schreef:
L_ola schreef:
haha ik lees het nu idd is wel handig idd om een pony te hebben als je wil starten
Er staat ook ervaring met wedstrijden etc. Het klopt niet helemaal, vandaar de opmerking die ik plaatste.
QueLee
Geplaatst: 30-08-09 14:25
@L_ola:
sorry, dat had ik nog niet gezien ik vond het ook al zo raar dat er zo gereageerd werd!!