rijvereniging met springen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chellaa

rijvereniging met springen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-09 17:14

Hallo allemaal,
misschien een beetje een domme vraag maar ik wil mij gaan aanmelden bij een rijvereniging waar eigenlijk alle leden alleen aan dressuur doen. Ikzelf wil springen en dresuur gaan doen... maakt het dan nog uit bij wat voor rijvereniging je je moet aanmelden? of kan je met elke vereniging dressuur en springen?

dank je wel.

LovesHerPony

Re: rijvereniging met springen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:28

Je kunt bij elke vereniging dresuren en springen voor concoursen. Ofdat je op het terrein ook dressuur en springles krijgt is aan de vereniging.

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 23:54

Je moet lid worden van een rijvereniging om een startkaart aan te kunnen vragen.
Daarna kun je zelf weten of je dressuur gaat rijden en daarvoor startcoupons aanvraagt of dat je ook coupons aanvraagt voor het springen.

Denk er wel aan dat je pas aan een officieele springwedstrijd mee mag doen als je een winstpunt hebt gereden in de B dressuur.

Monaco162

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 00:08

Als je je aanmeld bij een vereniging, vraag dan hoe de lessen vormgegeven worden.
Er zijn verenigingen die de ene week dressuren en de andere week springen. In het westen van het land zijn er echter ook verenigingen die eigenlijk alleen maar dressuren.
Verder moet je inderdaad eerst een wisntpunt in de B halen voordat je wedstrijden mag springen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 00:22

Wat Monaco zegt idd, niet alle verenigingen besteden even veel aandacht aan zowel springen als dressuur. Laat je daarover goed informeren en vraag daarbij ook hoeveel leden er dressuren en springen, aangezien lessen kunnen veranderen als leden daarom vragen.
Daarnaast is het ook niet verkeerd om een paar lessen bij te wonen om een idee te krijgen van de kwaliteit van de lessen.

chellaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 10:41

Oké hartstikke bedankt allemaal. lessen ga ik niet nemen dus dat is niet van belang, het ging alleen om het starten. en de winstpunt in de B dressuur dat wist ik ook.
hartstikke bedankt allemaal!