e pony tussen de paarden springen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Impilixus__

e pony tussen de paarden springen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 17:57

heeeee.

mijn vraag is, ik ben van plan een jaarling te kopen van ongeveer 1.47m.. en het spant er wel om of hij een paard wordt of een pony blijft.
het plan is dat als hij een paard wordt ik ermee ga starten als ik hem heb ingereden. dus dan is er geen probleem!

maar stel dat het een pony blijft, en ik ben 18 geweest. dan mag ik niet meer bij de pony's starten omdat ik dan 18 ben geweest.
mag ik dan met dezelfde E pony (laten we dan zeggen dat hij BIJVOORBEELD 1.56,1 ) wel starten bij de paarden? of moet ik hem dan verkopen omdat je met een pony niet bij de paarden mag starten?

ik hoop dat iemand mij kan vertellen of het wel of niet mag, en waarom.

groetjes en alvast bedankt!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 17:59

Je mag met een pony tussen de paarden starten als je 18 bent. Zelfs al zou die maar 1.45 zijn ;)

Impilixus__

Re: e pony tussen de paarden springen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 18:04

oh dat wist ik echt niet! mij werd nl aaltijd verteld dat het niet mocht, maar nu begin ik sterk te denken dat deze mensen dat zijden omdat het misschien verstandiger is om met een paard tussen de paarden te starten. omdat die beter mee kan komen?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 18:05

Een E pony kan zeker in de lagere klassen prima meekomen met springen bij de paarden. Als je pony dan ook nog eens een beetje kan springen wil een hogere klasse ook nog wel eens kunnen. Je zal in ieder geval niet de eerste zijn ;)

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 18:08

Als je pony het vermogen heeft op de sprong en een beetje een ruime galop heeft zal het geen probleem zijn!

Impilixus__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 18:13

heel erg bedankt voor jullie reacties!
nu is het geen twijfel meer of ik de pony wel of niet zal kopen als hij bevalt. jullie besparen mij een boel zorgen haha, maakte me er behoorlijk druk om omdat deze pony echt 'het' is zegmaar, iedereen heeft dat toch wel dat je denkt, goh dat is hem :$ hihi.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 20:24

Regelementsvraag, dus daarom hier een slotje.