Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik kan nooit alleen op "uit" wedstrijd, aangezien ik de trailer nog niet mag rijden. (zelf trekken is ook zo zwaar
)
) en dan is er geen gezeur met in en uit laden, wanneer je bent kan je goed zien, want je kent bijna iedereen die er rijdt, en voorlezer is ook altijd wel makkelijk te vinden.
Papieren heb ik trouwens nog nooit last van gehad. Alleen bij de regio moest ik het bij het secetariaat laten zien, maar nooit bij een jury ofzo, dus nooit bij mijn pony in de buurt gehad
Ik zou het ook veel handiger vinden, maar het gaat soms gewoon niet. Alleen op wedstrijd gaan is voor mij geen stress overigens, ik en mijn paard samen is heerlijk rustig

Marieke_K schreef:@bulck: niet iedereen heeft altijd de luxe om een groom mee te nemenIk zou het ook veel handiger vinden, maar het gaat soms gewoon niet. Alleen op wedstrijd gaan is voor mij geen stress overigens, ik en mijn paard samen is heerlijk rustig

LadyLynn schreef:ik vroeg wel eens aan de lezer die de combinatie voor mij voorlas of die toevallig ook mijn proef kon lezen..
Ik ga met 1 paard onder de man op wedstrijd, is toch anders (aan beenbescherming doe ik sowieso niet.. dus dat scheelt
) In Nederland zijn er niet altijd ringmeesters actief, zeker niet op de wat kleinere wedstrijden.
.
M'n papieren laat ik in de auto liggen, loop later anders wel terug naar de jury om ze te laten zien. vind het niet veilig om ze zomaar ergens neer te leggen. Als de ringmeester een tent oid heeft kan het wel weer, vind ik ook wel redelijk veilig.
Iedereen liep dus ook over het veld te roepen welk nummer er nu in de baan was, maar dat liep dus ook door elkaar..:s Uiteindelijk maar wanneer ik dacht dat ik aan de beurt was naar de jury gegaan met m'n nummer en ik kon zo starten. Maar handig was het niet!