Zelf startkaart regelen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Andante

Zelf startkaart regelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 17:31

Hallo bokkers!

Wegens een tijd lange afwezigheid van 'de startkaartregelaar' van onze club moet ik de startkaartaanvraag zelf regelen. Nu heb ik daar helemaal geen problemen mee (bij voorkeur doe ik het ook zelf), alleen heb ik dit nog nooit gedaan!
Ik heb een mutatieformulier startkaartaanvraag gekregen, helemaal blanco. De reden waarom ik er geen kon krijgen waar clubnaam en verenigingsnummer op stonden is vanwege de afwezigheid van de vrouw die de startkaarten behandeld: de papieren zijn alleen bij haar te krijgen.
Nu mis ik dus een verenigingsnummer, heeft iemand enig idee hoe ik daar aan kan komen?

Ik weet ook niet zeker of ik al mijn gegevens mee moet sturen. Ik heb geen persoonsnummer (nog niet eerder wedstrijden gereden), volgens mij moet je dan een formulier meesturen met alle gegevens van jezelf erop.

Ik weet wel dat er een aantal kopieën mee moeten uit het paspoort, deze liggen klaar, net als het ingevulde startkaartaanvraag formulier, op het verenigingsnummer na. Wie kan mij helpen?

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:35

Vraag aan clubleden of je even een coupon mag inzien. Daar staat achter de naam van je vereniging ook het betreffende nr

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:36

Je kan voor dit soort vragen ook even naar de KNHS bellen en vragen wat je precies allemaal door moet geven. Op de site kun je alle telefoonnr's vinden

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 17:45

Aan een clublid de coupon vragen is ook heel erg handig, dankjewel :j .
Ik was van plan vanmiddag te bellen, het kantoor bleek alleen dicht te zijn gegaan om drie uur. Ik ging er vanuit dat het gewoon half vijf was, dus ik was te laat. Maandag bel ik nog een keer, tenzij iemand hier natuurlijk weet hoe en wat :) .

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:42

Ik lees even mee, zoals je weet start ik ook in oktober.

Ik ben al wel lid van de KNHS en heb al wedstrijden gereden met de pony, het paard waar ik nu mee ga starten is nog niet geregistreerd.
Heb ik genoeg aan het mutatieformulier startkaart aanvraag + de paspoort kopietjes?
(Welke kopietjes waren dat ook al weer? :o Voorblad, ..., ...? Meting hoeft niet, is een paard.. Zal wel te vinden zijn denk ik op KNHS, even zoeken :o )

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 11:33

In mijn documentje van de startkaartaanvraag staat dit:

"Het gaat dan om kopiën van de pagina's waarop staat: de stamboeknaam, het levensnummer, het transponder- of DNA nummer, de geboortedatum, de gegevens van de vader en de moeder van de pony / het paard paard en de pagina waarop de kentekenen (aftekeningen) van de pony / het paard zijn geregistreerd"

Ik durf te wedden dat ik straks teveel mee ga sturen :Y) .

LovesHerPony

Re: Zelf startkaart regelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 15:06

Ik heb hier een bestandje staan vanuit onze club als ik startkaarten aan moet vragen bij intresse PB (staat alles in wat je moet hebben, hoef je maar in te vullen)

Verder het clubnummer staat vaak ook gegeven op de site van de kring en anders even de KNHS bellen of bij je clubgenoten vragen zoals al geandwoord.

En vergeet de Metingen van je pony/paard mee te sturen ;)