Ruiterbrevetten na 5 maand nog niet aangehad

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

M_VE

Ruiterbrevetten na 5 maand nog niet aangehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 14:25

1 Maart, haalde ik mijn ruiterbrevetten met de reden om tegen de zomer (Juli) te kunnen starten met wedstrijden.
Helaas...
Na bijna 5 maanden heb ik ze nog altijd niet ontvangen. Ik heb al een drietal mailtjes gestuurd, maar telkens geven ze het antwoord dat het wel aan zal komen. Maar ik wil niet eeuwig blijven wachten...
Is het zo moeilijk dat ze meer dan vijf maand nodig hebben om iets op te sturen?

Duurde het bij jullie (belgische bokkers) ook zo lang?

Urielle

Re: Ruiterbrevetten na 5 maand nog niet aangehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:01

Ik geloof dat ik ze na anderhalf jaar eens kreeg. Ben overigens wel gewoon gestart. Gehaald is gehaald, het papierwerk is verder niet mijn probleem ;)

M_VE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 17:21

Urielle schreef:
Ik geloof dat ik ze na anderhalf jaar eens kreeg. Ben overigens wel gewoon gestart. Gehaald is gehaald, het papierwerk is verder niet mijn probleem ;)

Dus je kan wél gewoon je licentie aanvragen zonder dat je het papierwerk hebt ;( ?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 17:35

Ik had goede contacten dus die wisten wel dat ik het had gedaan :) Alleen de bewijsjes misten nog.

M_VE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 17:51

Urielle schreef:
Ik had goede contacten dus die wisten wel dat ik het had gedaan :) Alleen de bewijsjes misten nog.

Ik hoop allesins deze week reactie te krijgen, maar ik vind het gewoon schandalig!
En bij jou, anderhalf jaar! :n Dat is echt een punt waaraan het wedstrijdsysteem van België zou moeten werken!