Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
splash1999 schreef:ten eerste mag je allang blij zijn dat je een voorlezer hebt en als ze dan al die punten ook nog eens doen mag je helemaal blij zijn.
), en optijd de dingen voorleest die je moet doen. 1 of 2x maakt niet uit. Martine__ schreef:Op tijd lezen vind ik heel fijn. Maar als dit een keer niet gebeurd is het mijn eigen schuld als ik fout rijd. Dan had ik de proef maar moeten kennen..
Winx schreef:Echt een ding en dat is niet te vroeg ik had mijn vader met een wedstrijd mee eerste proef ging redelijk goed en was ik tevreden met zijn kunsten. Maar de tweede proef ik was bij onderdeel 3 halverwege hij was al bijna bij 5 toen heb ik ook luid en duidelijk gezegd rustig voorlezen en toen ging het wel beter maar echt dat is heel irritant.
Gulpje schreef:Winx schreef:Echt een ding en dat is niet te vroeg ik had mijn vader met een wedstrijd mee eerste proef ging redelijk goed en was ik tevreden met zijn kunsten. Maar de tweede proef ik was bij onderdeel 3 halverwege hij was al bijna bij 5 toen heb ik ook luid en duidelijk gezegd rustig voorlezen en toen ging het wel beter maar echt dat is heel irritant.
Au! Je vader staat daar wel voor jou, 's ochtends vroeg! Ik moet er niet aan denken zo tegen mijn vader of welke lezer dan ook te gaan blaffen. Jij moet de proef kennen, en je had je vader kunnen vragen om een keertje te oefenen....

Terkan schreef:Owk, duidelijk, maar wanneer wil je iets horen dan? Stel staat een volte in de proef (bv. b-e-b, noem zo maar wat) je komt vanaf h-e-k ... wat is de goede timing om de volte aan te geven?