VSN Trofee

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem

VSN Trofee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 18:19

Vandaag werd me bij het rijden van mn 3 jarige * zat er voor de 4e keer op* vertelt dat ik er best de VSN mee kon gaan rijden.
Heb even gekeken op hun site, maar kan daar niet echt vinden wat de bedoeling is. Aangezien bokt altijd alles weet:
Wie weet wat het is en wat het inhoudt?
Ik heb een springpaard, dus heb enigszins begrepen dat t een soort merrie keuring is, gezien het te springen lijntje in de kooi, maar dan met mij op dr rug ;)

ambre

Re: VSN Trofee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 20:05

Het is de bedoeling dat je eerst je paard voorstelt aan de hand voor het exterieur en daarna ga je er op mat 2 andere ruiters.Je mag natuurlijk eerst los rijden.De jury zegt wat je moet doen en beoordeeld het paard in aanleg voor de sport.Vroeger moesten ze daarna vrij springen maar tegenwoordig is dat niet meer zo en moet je een simpel lijntje onder de man springen.Het is dus een sportpaarden keuring en vroeger ook wel een beetje bedoeld voor verkoop.Als je door mag moet je net als bij de Pavo naar ermelo.Succes!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 22:54

Oke dank je wel!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 09:30

Ik heb in 2003 meegedaan, met springpaard.

Paard moest eerst aan de hand op straat en werd het exterieur beoordeeld.

Daarna stap draf en galop onder de man.

En daarna los in de kooi een lijntje springen. Pas in de finale moest ie onder de man een lijntje springen.

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 14:32

Hier de site van de VSN cup

Denk er ook over om mee te doen, heb twee hele leuke driejarige. Wil wel een van de twee verkopen maar ga dan met degene die overblijft.