Rijden met wieltjes?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LoveeYou4

Rijden met wieltjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 16:50

Wie weet of je in de klasse L springen bij de pony's met sporen+wieltjes mag rijden?
Gr.

OdiEtAmo

Re: Rijden met wieltjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:52

Bij de pony's mag helemaal niet met wieltjes gestart worden.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 09:32

Dit staat gewoon in de reglementen hoor. Wat Pion zegt, wielsporen zijn niet toegestaan bij de pony's.

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 09:35

Volgens mij mag je zelf weten waar je mee rijdt.
bij de pony's zoiezo niet omdat kinderen daar nog niet mee om kunnen gaan denken ze.!!
maar als je nu al met sporen + wieltjes gaat rijden werkt je paard/pony dalijk helemaal niet meer mee je kan beter even de zweep er bij pakken en hem mischieen een klein tikje geven zodat ie door loopt en dan de zweep weer weg leggen. en dan gewoon weer verder rijden met sportjes. ik heb zelf hele grote lange sporen en daar rijdt ik altijd mee maar hij is vlug zat ik kan bijvoorbeeld ook zonder sporen rijden maar met de oefeningen die ik moet doen gaat dat niet zo makkelijk meer;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 09:35

davymelis schreef:
Volgens mij mag je zelf weten waar je mee rijdt.
bij de pony's zoiezo niet omdat kinderen daar nog niet mee om kunnen gaan denken ze.!!
maar als je nu al met sporen + wieltjes gaat rijden werkt je paard/pony dalijk helemaal niet meer mee je kan beter even de zweep er bij pakken en hem mischieen een klein tikje geven zodat ie door loopt en dan de zweep weer weg leggen. en dan gewoon weer verder rijden met sportjes. ik heb zelf hele grote lange sporen en daar rijdt ik altijd mee maar hij is vlug zat ik kan bijvoorbeeld ook zonder sporen rijden maar met de oefeningen die ik moet doen gaat dat niet zo makkelijk meer;)

De reglementen hebben ze niet voor niets gemaakt hoor ;)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 19:59

Reglementsvraag, en bij deze een slotje.