Het is eindelijk zo ver, ik ga met mn tinkie KNHS starten. Nu had ik een paar vraagjes:
- Nummer persoon (?) moet je dat alleen invullen als je al lid was van de KNHS? - ponyruiterdiploma, als je dat niet heb, niets invullen? - Nummer vereniging, wat moet ik daar invullen?
En waar vind ik ... - Levensnummer - Transpondernummer
en als naam van moeder en vader niet bekend zijn? dan niets invullen?
Anders vraag je bij je rijvereniging wat je daar moet invullen, het is ook handig dat zij je daar mee helpen doormiddel dat jij een kopietje van je pasppoort aan hun geeft.
Je moet lid zijn van de KNHS en van een rijvereniging. Als de ouders onbekend zijn, hoef je niets in te vullen. Het nummer van de vereniging moet je even bij je vereniging na vragen.
want ikzelf sta op een pensionstal, is niet ingeschreven bij de KNHS. dus vandaag naar een andere manege geweest en de papieren opgehaald.
liefhelietje
Geplaatst: 01-07-09 16:35
Levensnummer en transpondernummer staan als het goed is in de papieren. De rest moet je denk ik even navragen bij je vereniging want een persoonsnummer heb je denk ik niet als je nog nergens lid van bent?
Wat je niet weet of niet hebt, niet invullen Ledennummer --> Heb je nog niet als je nog geen lid bent van de KNHS Verenigingsnummer --> Even aan het secretariaat van de vereniging waar je lid bent (dit moet namelijk wil je een startkaart kunnen aanvragen) het nummer van de vereniging vragen. Als er niet gevraagd wordt om het transpondernummer, hoef je het ook niet in te vullen. Je moet wel een kopietje van de 1e pagina uit het paspoort meenemen, daar staan wel al die getallen op.