welke wedstrijd blouse?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

woeliej

welke wedstrijd blouse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 17:43

ik ben opzoek naar en wedstrijd blouse, en nou had ik een paar eisen bedacht :

* Niet (zo) doorzichtig
* Strech
* Toegestaan voor zomer tenue dressuur
* Korte mouwen

wat zijn nou fijne blousejes die daar aan voldoen? En die niet de hoofdprijs kosten.

woeliej

Re: welke wedstrijd blouse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 18:07

en om maar even van de gelegenheid gebruik te maken.. Mag er nou wel of niet, in zomer tenue, gestart worden is zo'n wedstrijd shirt i.p.v blouse?

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:08

Zowiezo voldoet jouw eisen pakket niet aan zomertenue. Zomertenue mag alleen met lange mouwen.

En zeker niet met een shirt. Zomertenue komt bij de dressuur ook niet vaak voor, kun je beter een fijn shirt nemen dat vocht goed opneemt. Ik heb een kingsland shirt en een hkm blouse en ik wissel ze af. Zijn beide fijn.

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 18:18

dat is dus niet waar...

rechtstreeks uit de regelementen gekopiërt :

13. Uitsluitend in het geval van extreme zomerse temperaturen (> 30˚ Celsius) kan de
Federatievertegenwoordiger beslissen, dat de rij-jas tijdens de proef mag worden uitgelaten, behalve bij kampioenschappen. Maakt men hiervan gebruik, dan dient gereden te worden in een wit, beige of geel overhemd of -dressuurblouse (met korte of lange mouwen).

Sim

Re: welke wedstrijd blouse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:53

Regelementsvraag en daarom een slotje. Vraag over welke blouse het fijnst is kun je stellen bij RUI.