Punten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EnelyaT

Punten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 21:08

Hoi,

Ik checkte laatst op de site van de KNHS mijn 'puntenstand', en zij komen op meer punten uit dan mij.
Het kan gebeurd zijn dat ik een coupon van 't paard tussen die van de pony heb doen belanden, en daarom een of twee kwijt ben, maar goed.
Mijn vraag is; kun je op de site ook ergens zien waar je welke wp je hebt gereden, of hoe je er ander achterkomt, dat je er volgens de KNHS meer hebt dan je eigen telling :+
De stapel met ponycouponnen ligt nog bij mijn ouders, ga daar binnenkort eens doorheen kijken, of daar niet toevallig een vermiste coupon tussenligt. Even voor de duidelijkheid, heb sinds 2007 geen wedstrijden meer gereden met het paard (vandaar mijn verwarring over de stand)

Alvast bedankt! :D

Tierania_

Re: Punten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 08:53

Je kan de standen opvragen bij de KNHS. Je moet gewoon even een mailtje doen.

_Pasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 10:24

Zijn ze wel helemaal bijgewerkt?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 11:48

Maar wil je dan nu weer wedstrijden gaan rijden met het paard? Of wil je het alleen maar weten 'voor de weet'??

In het eerste geval kun je de KNHS eens bellen of emailen (wel even goed zoeken naar het juiste mailadres). Even de situatie uitleggen en vragen of zij dan kunnen vertellen van welk winstpuntenaantal je uit kunt gaan.
In het tweede geval kan je eens je coupons terugzoeken en hopen dat je het vind. Anders is het jammer en zou ik de KNHS er niet mee lastig vallen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:23

Ze hebben wel staan welke wedstrijd er op welke datum gereden is en hoeveel punten het waren. Ik heb eens te weinig punten gehad terwijl ik wel al voor een hogere klasse had ingeschreven.
Even gebeld en gelukkig had ik een behulpzame mevrouw eraan. Samen zijn we alle datums door gelopen en toen kwamen we erachter bij welke wedstrijd het mis was gegaan. Ze hadden ene 8 als een 3 gelezen. Coupon opnieuw gefaxt en ze hebben het aangepast.

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:46

Meer punten kan toch geen probleem zijn :D . Het kan zijn dat iemand bij de KNHS tijdens het invoeren een fout heeft gemaakt gebeurd wel vaker. Gewoon ff bellen maar teveel punten zou ik laten staan en alleen bij te weinig punten in actie komen.

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 20:39

Nee, ik ga er weer wedstrijden mee rijden, en zag dat ik een hele tijd terug in mijn profiel had gezet, B+7, dus het moet wel kloppen, kwam ik nu achter :)

Ik zal eens goed gaan zoeken, maar verhuisd hé, dus misschien ligt het nog ergens bij mijn ouders. Zolang ik nog niet overal heb gezocht ga ik zomaar niet bellen hoor.
Bedankt voor de reacties!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:16

diega schreef:
Meer punten kan toch geen probleem zijn :D . Het kan zijn dat iemand bij de KNHS tijdens het invoeren een fout heeft gemaakt gebeurd wel vaker. Gewoon ff bellen maar teveel punten zou ik laten staan en alleen bij te weinig punten in actie komen.

Nou.... ik zou er niet blij mee zijn :n
Dat zou betekenen dat ik sneller aan de promotiegrens zit.

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 13:21

Nou ja, mij maakt het niet zoveel uit, het duurt toch lang voordat ik genoeg punten bij elkaar heb.
Zit in 5-ploegendienst en kan dus maar af en toe naar een wedstrijd, moet vaak op zaterdagen en zondagen gewoon werken :)
En anders train ik thuis wel wat langer door.

Ilseee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:45

Ik zou er alleen achter aan gaan als je meer winstputnen hebt dan staat aan gegeven. Heb je minder? dan maakt het toch helemaal niet uit... Leugentje om eigen bestwil.