Aaargh de KNHS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

corientjuhh

Aaargh de KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 09:00

Ik heb gisteren een brief van de KNHS binnen gekregen dat mijn startkaart niet meer geldig is :S
Ik mag dus niet meer starten voor ie volledig is.
Ik heb alles keurig verzonden en zelfs nog langer moeten wachten
In Dwingeloo kwam er een jury achter dat ie niet geldig was (aftekeningen stonden er niet op)
Ik vind ook dat de KNHS dit eerder mag melden en in het vervolg ook direct de startkaart volledig afgeven
Ik heb zaterdag as een belangrijk concour waar ik wel aan mee wil doen
Mijn moeder gaat vandaag bellen en zegt ook dat ik dus dat concour heb
Ik vind dit niet kunnen en ze mochten het ook wel eerder melden
Het is immers 7 juni al door gegeven, vervolgens pas op 19 juni verzonden en ik krijg het pas 23 juni binnen
Sorry voor het onduidelijke verhaal, maar ik moet nu naar school, maar wou toch even het verhaal kwijt

Frantic

Re: Aaargh de KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 09:03

Sorrie, maar je blijft zelf verantwoordelijk voor het controleren van je papieren.

En als je binnen 2 weken een reactie hebt van de KNHS snap ik niet wat je zeurt....

Tenslotte had je maandag na het concours ook meteen de KNHS zelf kunnen bellen met de vraag hoe te handelen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 09:05

precies, je bent er zelf ook bepaald niet erg actief achteraan gegaan.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:01

De verwerkingstijd bij de KNHS is langer dan 2 weken. Tot die tijd mag je niet starten, want je startkaart is immers niet compleet. Tenzij je bij de stratkaartaanvraag alles goed hebt ingevuld, met de goede kopieein erbij, is het jouw fout en daar ben je zelf verantwoordelijk voor. Zelf heb ik ook wel eens heel lang moeten wachten op mijn startkaart, en ik mocht toen wel starten met een blanco coupon, omdat ik kon aantonen dat de aanvraag al gedaan was. Zorg ervoor dat je altijd je paspoort kunt overleggen, daar wordt dan helemaal naar gevraagd.

zorro2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:07

Als je een startkaart hebt aangevraagd bij de knhs en je hebt nog niets ontvangen maar wel een wedstrijd kun je netjes en vriendelijk bellen met de knhs en vragen om een blanco coupon.
Deze wordt dan kostenloos naar je thuisadres gestuurd.
Ik heb wel geleerd dat vriendelijkheid je het verste brengt bij de knhs.......

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:13

amondi schreef:
Sorrie, maar je blijft zelf verantwoordelijk voor het controleren van je papieren.

En als je binnen 2 weken een reactie hebt van de KNHS snap ik niet wat je zeurt....

Tenslotte had je maandag na het concours ook meteen de KNHS zelf kunnen bellen met de vraag hoe te handelen.

Inderdaad, ik controleer ook altijd alle documenten die ik binnen krijg. Ik controleer ook altijd de coupons als ik weer nieuwe binnen krijg.

De KNHS heeft het erg druk, dus ik vind dat ze het al zeer snel hebben toegestuurd.

Als de wedstrijd echt zodanig belangrijk voor je is dan zou ik er voor kiezen om met een blanco coupon te starten.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 15:29

We hebben vandaag gebeld, ze proberen het nog in orde te krijgen
Of ik mag starten is nog niet helemaal zeker
Morgen ochtend is de vrouw er die de brief heeft verzonden

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 07:49

2 weken is super snel hoor! Ik heb 4 maanden moeten wachten op mijn vorige startkaart en diverse telefoontjes moeten plegen.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 15:04

Oke nu ben ik niet meer boos op de KNHS
Ik mag zaterdag gewoon starten en ze doen zelfs vandaag al mijn startkaart op de post :oo zodat ik heb morgen binnen heb (waarschijnlijk) :D dat noem ik nou service :P