Ik wil graag wedstrijden rijden op mijn pony maar weet niet zo goed hoe ik dat moet regelen. En heb een aantal vragen daarover.
1. Als je rijdt bij een manege ben je daar ook lid? 2. Waar kan je je startkaart aanvragen 3. Wat heb je voor je startkaart nodig?
& vraag 4 niet echt passend maar wou het graag weten. 4. Hoe hoog kan een d-pony (1,47) maximaal ongeveer springen?
Ik hoop dat jullie het wel weten. =)
Melanie_B
Geplaatst: 07-06-09 16:31
Je moet lid zijn van een manege of vereniging om een startkaart aan te kunnen vragen. Bij jouw manege/vereniging kan je papieren aanvragen betrefd een startkaart. Deze papieren moet je dan, ingevuld en wel, opsturen naar de KNHS.
corientjuhh
Geplaatst: 07-06-09 16:31
1. Ligt eraan, bijv de manege waar ik rijdt kan ik geen startkaart krijgen. Daarom heb ik ook bij een andere vereniging een startkaart aangevraagd. Waar je precies allemaal aan kunt weten, misschien weet iemand anders dat (waar je aan kunt zien of een manege lid is van de KNHS of niet en waarom je bij de ene wel een startkaart kunt krijgen en bij de andere niet) 2. Bij je manege (als je daar een startkaart kunt krijgen) en anders ergens anders) 3. Kopietjes van je paspoort en je eigen gegevens. Belletje naar de KNHS doet wonderen. 4. Ligt eraan hoe getalenteerd je pony is en of ie wel kan springen