Betalen ongeacht DA bewijs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daisies

Betalen ongeacht DA bewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 20:36

Klopt het dat ik moet betalen na datum van mogelijke afmelding ook al kan ik een DA bewijs aanvragen omdat mijn paard kreupel is?

Want bij de ene vereniging hoef ik niet te betalen, moet alleen binnenkort het bewijs opsturen. Andere vereniging zegt dat ik hen €20,- verschuldigd ben ongeacht DA bewijs of niet

sharonalover

Re: Kreupel paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:38

Vroeger hoefde je dat idd niet te betalen. tegenwoordig is dat geloof ik niet meer zo, en moet je idd soms betalen. Gelukkig zijn veel verenigingen zo aardig om je niet te laten betalen :D

Daisies

Re: Betalen ongeacht DA bewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 20:47

Nouja, deze dus niet. Dus ik moet gewoon betalen ook al heb ik een DA bewijs dat mijn paard kreupel is?

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:48

Ja je moet idd betalen :j is errug zuur, maar helaas werkt het wel zo...

LadyCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:15

klopt inderdaad, is sinds een aantal jaar de regel.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:17

Klopt ja, sommige verenigingen willen nog wel meedenken, maar officieel moet je echt gewoon betalen :j

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:21

Sterker nog: hier in de buurt sturen vrijwel alle verenigingen tegenwoordig een rekening. Kom weinig coulance meer tegen..... Wel erg balen als je zelf of je paard regelmatig iets heeft. Dat is dan op zich al vervelend genoeg, maar iedere keer weer een vette rekening voor een wedstrijd die je niet hebt gereden erbij maakt het niet leuker. Ik snap heel goed dat het de regels zijn en dat je dat vantevoren weet, maar soms is het wel een beetje zuur.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:25

Ja maar opzich vind ik het wel raar. De vereniging kan gewoon iemand opbellen van de reservelijst en dan kan die starten, hebben ze dus het dubbele geld in hun zakken gestopt.
Als je een DA verklaring hebt vind ik dat je eigenlijk kosteloos af moet kunnen melden, zonder uiteraard niet.

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:26

Tja, KNHS-regel....... Vind het ook soms wel een beetje zuur hoor, maar je doet er niets aan.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 22:34

Tja, dit had ik nooit kunnen voorzien. Hij was eindelijk weer goed en op een of andere dag kreupel. Zal wel gewoon moeten betalen maar vind het wel een beetje flauw. De eerste mail die ik van hen terug krijg is direct een factuur. Dan komt het over alsof ze alleen op je geld uit zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:45

Vind het ook wat raar, zeker met een DA bewijs..... :\

Zo heb ik hier een keer gehad, dat ík ziek was, maar de eigenaar v/d paarden was wel op wedstrijd terrein en vroeg of hij alsnog moest betalen. Nee hoefde niet, maar ík kreeg wel de rekening op m'n mat 2 weken later? :?

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 10:24

Ik had het laatst ook, ik had op tijd afgemeld. Niks aan het handje, en ineens een rekening omdat ik wel te laat had afgemeld? Heb geen bewijs van de afmelding dus ik heb pech..

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:28

Ik heb het een tijdje terug ook gehad, op internet voor de bel avond of op de bel avond afmelden geen probleem. dus ik gedaan, krijg ik de rekening, nou nooit niet betaalt en niks meer gehoort. ben niet te beroerd om te betalen als het MIJN fout is. maar vind het wel erg ver gaan. het is toch ieder zijn hobby onderhand? en het gaat allemaal om geld geld geld. en niet meer om de plezier..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:07

Dit is een reglementsvraag. Bij deze dus een slotje ;)