Wedstrijdkalender Dresuur Zondag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Joline_

Wedstrijdkalender Dresuur Zondag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 12:47

Ik heb al een tijdje zitten kijken of ik een soort gelijk topic kon vinden, maar kwam er niet aan uit. Vandaar dat ik alsnog mijn vraag hier graag wil stellen.

De startkaartaanvragen (ik ga met 2 paarden starten, dresuur) zijn de deur uit en ik ben alvast een beetje aan het kijken voor wedstrijden. Nu is het zo, dat ik op de site van 'Kring West-Brabant' alleen de wedstrijd, maar nu staan er op die wedstrijdkalender alleen maar de zaterdag wedstrijden.
Ik wil dus graag op zondag gaan starten (ivm werk) maar kan hiervoor geen lijst met wedstrijden vinden. Via de site van de KNHS kom ik er ook niet aan uit, hierbij krijg ik alleen maar locaties die niet in de buurt zijn.

Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!

Groetjes Joline

daffodil

Re: Wedstrijdkalender Dresuur Zondag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:48

Ja hoor, kijk maar op www.startlijsten.nl daar kun je op datum selecteren maar ook je woonplaats ingeven en dan aangeven hoeveel km je maximaal wilt reizen.

Wegbenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:50

Idd startlijsten is daar echt heel gemakkelijk voor. Ook kun je op de site van de knhs kijken. Daar kun je ook een datum en plaats invoeren.

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 12:54

Dank jullie. Bij Startlijsten.nl had ik inderdaad nog niet gekeken.

@ Samantha: Als ik bij de site van de KNHS kijk, kom ik niet zo ver.

Shiirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:56

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 13:03

ehm, heb ik eerlijk gezegd nog niet over nagedacht. Is mijn eerste keer wedstrijd rijden nu, wat houd het precies in? (mag evt. via pb)

Shiirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:11

Je hebt specialen selectie wedstrijden per kring, in jouw geval kring west-brabant. (op de site vind je deze wedstrijden als het goed is)
Als je selectiewedstrijden rijd, kun je kringpunten verzamelen (per seizoen) nummer 1 krijgt dan 10 punten, nummer 2 krijgt dan 9 punten enzovoort. Meestal tellen je beste 3 wedstrijden mee. De beste combinatie's (meestal tussen de 5 en 10 combinatie's) na alle selectie wedstrijden mogen dan naar de Brabantse kampioenschappen.
De regels vind je op de knhswestbrabant site als het goed is.

Ik hoop dat je het zo een beetje snapt, voor verdere vragen kun je ze altijd stellen!

Coventry

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 16:18

ik kijk altijd op startlijsten :j