De vorige keer begon het weigeren namelijk al tijdens het losrijden (die bodem was ook vrij slecht dus heb een paar keer lage sprongetejs gedaan en toen de ring in, uitgesloten op 5A (na 2 weigeringen op 5A en de hindernis omver gereden op 4 omdat meneer er midden in sprong), de wedstrijd erna heb ik niet eens kunnen starten want met het losrijden is meneer al midden in een hindernis gesprongen en daarna volledig geblokkerd en kon niets meer
Wat ik hiermee dus wil zeggen, ik heb er niet zoveel vertrouwen in

Hoe kan ik nou zorgen dat ik netjes losrijd en mijn paard dus niet blokkeerd als er iets misgaat?
En hoe hou ik het beste mijn zenuwen onder controle haha.
Met dressuur heb ik nooit last van zenuwen overgens, en daar blokkeert hij ook vaak in de proef.
Wat ik overgens bedoel met blokkeren is gewoon dat het lijkt alsof er weinig impuls meer in zn hoofd komt, hij doet alles Te braafjes (met dressuur, en met springen betekent het weigeren omdat hij geen flauw idee heeft waar die mee bezig is
) het lijkt gewoon alsof hij dan in zn eigen wereldje zit zeg maar...Wie o wie kan mij nog een paar tips geven
er zijn hier genoeg ruiters die regelmatig springen op wedstrijd dus kom maar op