ben ik klaar voor wedstrijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paardmaureen

ben ik klaar voor wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 14:04

hallo allemaal :D

ik had een vraag over wedstrijden.
ik heb een eigen paard well done
hij doet het hartstikke goed met dressuur en springen.
alleen ik denk dat als ik de dressuur proef moet rijden dat hij dan alle kanten opgaat omdat hij best wel heel erg druk is. ;)
en met springen dat ik de volgorde vergeet. :o
ik heb nog nooit wedstrijden gereden.
nog tips?

alvast bedankt :P

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:32

paardmaureen schreef:
.
alleen ik denk dat als ik de dressuur proef moet rijden dat hij dan alle kanten opgaat omdat hij best wel heel erg druk is. ;)
en met springen dat ik de volgorde vergeet. :o

Hiermee geef je toch het antwoord op je eigen vraag al? Op basis van deze info zal iedereen zeggen: Nee, je bent er nog niet klaar voor. Of wil je wat anders vragen?

lindavelden

Re: ben ik klaar voor wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:05

Ik denk dat je het gewoon eens uit moet proberen op een onderlinge wedstrijd. Kun je zelf meemaken hoe het gaat en merk je zelf wel of je er klaar voor bent of niet..

margreet4

Re: ben ik klaar voor wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:16

Ik heb zelf op wedstrijd best een drukke pony, met een dressuurproef moet je thuis gewoon oefenen tussen de bordjes :) Dan weet je vanzelf of die alle kanten op gaat of niet :)
En springen, ik dacht ook altijd dat ik de volgorde vergeet, ben ook geen held in springen heb er net een paar gereden maar de volgorde vergeet ik niet, 1 a 2 keer parcour lopen dan in je hoofd nog een keer langsgaan zegmaar en als je dan de volgorde weet dan weet je het gewoon :P