Volgens mij kan en mag dat helemaal niet, je paard voor verschillende verenigingen op wedstrijden uitbrengen. Ik ben wel lid van 2 verenigingen, maar ik heb m'n startkaart bij 1 vereniging.
Anoniem
Geplaatst: 29-03-03 18:37
Dat mag idd niet en hier rij je allemaal voor de knhs, dus uiteindelijk toch weer bij hetzelfde
Alleen die mensen met een universele startkaart starten de paarden vaak genoeg in een klasse waar ze niet thuis horen.
Lang leve de chip alleen nu de controle nog
fabienne
Geplaatst: 30-03-03 01:09
Je mag alleen voor twee verenigingen rijden als je nog geen 18 bent. Dan mag je bijvoorbeeld met een pony nog bij de ponyclub rijden en met een paard/pony ook bij de paarden starten!
caro_vt
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 08:47
in belgië bijvoorbeeld kan je én voor het hrov rijden én voor de vdr. hrov = hippische regionale O - Vlaanderen vdr = vlaamse vereninging der dressuurruiters
en dan kan je in verschillende klasse starten. (vb een beginnersreeks bij het hrov en een moeilijkere reeks bij de vdr)
dit is in nederland niet mogelijk volgens jou kawa?
Anoniem
Geplaatst: 30-03-03 09:06
Er bestaat hier alleen de knhs en je zult je paard inclusief chipnummer aan moeten melden En als ze bij de KNHS niet zitten te slapen zou het niet moeten kunnen.
Mosh
Geplaatst: 30-03-03 09:56
Ik rijd bij Ijselmeerruiters in Enkhuizen, (alleen onderlinge,voor de bak en het land ) En bij OWF (federatie,3x in de week les naja, ik ben er al sinds mijn 5e lid en het is nog steeds een gezellige vereniging
caro_vt
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 10:02
in belgië werken ze dus (nog) niet met chipnummers. je kan zelfs met 1 paard 2x in dezelfde ring (onder een andere ruiter) rijden. natuurlijk mag dit niet, maar t'wordt wel gedaan!
Bodien
Geplaatst: 30-03-03 19:51
een paard mag best voor verschillende verenigingen uitkomen
ik ben zelf lid van PC de frisiaantjes ik heb op appie gereden. met appie reed is dus voor de frisiaantjes appie is van wendy, wendy rijdt bij PC de Haleruiters. wendy ging ook wedstrijden rijden met appie, voor PC de haleruiters
en dan de pony Marijk marijk is mijn eigen pony. die rijd ik dus voor de frisiaantjes mijn zusje rijdt ook op marijk voor de frisiaantjes
een vriendin van mij heeft ook een pony. die ze in de wedstrijden voor de Heideruiters rijdt. nu hebben wij 'pony ruil' gedaan
ik breng haar pony uit in het springen, gewoon voor de frisaantjes zij brengt mijn pony, marijk, uit in het springen voor de Heideruiters
dus dit mag allemaal wel
wel moet het zo zijn dat de pony dezelfde naam houdt. en hij mag niet onder verschillende namen lopen