Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rytir schreef:Dat kan wel, je mag alleen niet met hetzelfde paard dezelfde dag (of nu zelfs weekend geloof ik) starten.
Citaat:artikel 132 discipline regelement dressuur
5. Op een wedstrijddag mag een paard per combinatie tweemaal starten en daarbij
voor winst- en/of verliespunten in aanmerking komen. Hierbij worden starts in de
afdelingdressuur, finalerubrieken en een rubriek voor Kür op Muziek niet meegerekend.
6. Start het paard tweemaal met twee verschillende amazones/ruiters in dezelfde
dressuurproef, dan moet tussen de twee starts een tijdsverloop liggen van minimaal
dertig minuten.
Pashon schreef:dit kan en mag!
Ik heb dit ook gehad met een paard dat ik voor andere mensen starte, je mag zelfs op dezelfde dag starten als het maar in dezelfde klasse is op dezelfde wedstrijd. als je beide op verschillende wedstrijden rijd mag je beide in een andere klasse starten.
vereneging hoeft ook niet dezelfde te zijn.
Lielle schreef:Pashon schreef:dit kan en mag!
Ik heb dit ook gehad met een paard dat ik voor andere mensen starte, je mag zelfs op dezelfde dag starten als het maar in dezelfde klasse is op dezelfde wedstrijd. als je beide op verschillende wedstrijden rijd mag je beide in een andere klasse starten.
vereneging hoeft ook niet dezelfde te zijn.
nee hoor, ik start in een andere klasse dan de eigenaresse, en ook dat is geen probleem.
Citaat:Met één paard mogen meer combinaties gevormd worden, waarbij echter de hierna
volgende bepalingen in acht genomen dienen te worden:
a. Een paard mag uitsluitend in de disciplines Dressuur, Springen, Aangespannen Sport en Mennen (dressuur en vaardigheid) op één wedstrijddag, al dan niet met dezelfde deelnemer, maximaal viermaal worden gestart, waarvan door één deelnemer in de discipline Springen.