Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

magic_lover schreef:jemig dat is echt niet normaaldat is echt iets waar ik mij dus gruwelijk aan kan ergeren...
vaak gaat diegene ook nog even lekker midden in de bak/op het veld staan, en totaal niet uitkijken naar mede ruiters...
af en toe wat tips van de kant is prima, dat doet mijn instructrice ook wel, maar echt uitgebreid lesgeven...
als je het op wedstrijd nog niet alleen kan dan moet je thuis nog maar even door oefenen....
wat ik helemaal vreselijk vind, en een keer met verbazing na heb zitten kijken, iemand die onder de proef gewoon letterlijk les te geven zat...... en de jury die er niks van zei
Da's dan ook weer niet fijn
maar goed ik zeg er gewoon wat van of rij gewoon door, dan moeten ze uiteindelijk wel gewoon volgens de regels aan de kant, kom nou ik heb ook wedstrijd..
Ik stoor me ook niet echt aan andere mensen die instructies geven op het losrijterrein. Soms kan je met iets meer hulp je paard veel lekkerder los krijgen.
Ik heb me toen zo geërgerd! 

. Vooral toen ik net begon was dat heel erg en heeft de aanwezigheid van mijn instructrice voor de "schop onder de kont" echt wel geholpen.