Ik ga ene pas de deux rijden met een vriendin van mij en ik wil een oefening toevoegen die ik wle zo uit me hoofd weet te rijden, maar weet de officiele benaming niet.
Ja went bij E af en de ander bij B en op x draai je om me kaar heen zodat je een soort van linksomkeert maakt, alleen je draait om me kaar heen.
Iemand een idee hoe deze oefening heet?
alvast bedankt!
gr. Susanne!
kaatjemuts
Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland
Je hebt een oefening en die heet de vlinder. Daar lijkt de oefening die je beschrijft wel op, hij gaat alleen iets anders: Allebei de combinaties wenden bij A af en rijden dan bij G een links en rechtsomkeert terug naar X waarna een volte halve baan volgt. (de ene combinatie naar links en de ander naar rechts) . Maar als je zelf een oefening bedenkt hoeft hij toch geen naam te hebben. In ieder geval ik hoop dat je hier iets aan hebt.
ja dat doe ik ook al de vlinder maar dan gaan we allebei rechtsomkeer
Suzeltje
Geplaatst: 28-04-09 17:39
In onze carrouselproef heet dat de wals of walsen. We wenden dan af bij M en K en draaien dan allemaal een half rondje om elkaar heen. De colonne die van M komt rijdt dan dus weer naar M toe en met die van K hetzelfde. Dat is dus hetzelfde alleen jullie doen het vanaf E en B