Welke wedstrijden zijn het meest bij gebleven?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66261
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 10:07

Fitz, de wedstrijden met Pablo en Raimaer weet ik ook allemaal nog precies. Maar mijn carrière met Trammelant is te lang en en te lang geleden om daar nog alles van te hebben onthouden Haha! Maar sommige staan me nog zeer helder voor de geest *LOL*

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 10:09

laurae schreef:
Wedstrijd in Zeijen november 2001 Na een hele tijd stil te hebben gestaan starte ik weer mijn eerste wedstrijd in de L-1. Was wel een lekker proefje, bleek ik over mijn twee proeven 6 winstpunten te hebben: 183 en 187. Ik was dus ook eerste geworden Haha!



Wauw! Dan gaat het wel HEEL hard!

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 13:59

ha ha, is ook de enige keer dat ik drie winstpunten heb gehaald.
Ik ben nu ook helemaal fan van dat jury lid, maar helaas heb ik haar ook niet weer gehad hier na Tong uitsteken .

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 14:22

Het oliebollen concours bij de Zaanse Ruiters in 1990. Ik reed toen de laatste wedstrijd met mijn pony. Ik sprong in de L en mijn pony sprong echt alles waar ik haar voor zetten. Of het nou wel of niet paste, dat maakte mijn pony niks uit Haha! Ik won zowel het klassiek als het progressief en daarmee dus de wisselbeker. Mooie afsluiting van mijn ponytijd!

Cemlys

Berichten: 14969
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:18

deze waarbij ik twee paardjes voor het eerst op wedstrijd heb gereden. ze waren mss twee maand of zo onder het zadel. wel heel grappig, er werd niets van terecht gebracht. maar met het ene toch wel lekker cupwinnaar en met de andere pechvogelprijs. en dan een maand later nog eens met die tweede meegedaan. en toen ging ie gewoon super. ik kwam de piste bin loopt hij onmiddelijk mooi met zn hoofdje naar beneden. ik wist niet eens dat hij dat al kon. bij uitstrekken kreeg ik extra veel punten. Bijgevolg werd ik zesde van dertigtal ruiters met een pony die drie maand was ingereden. dat zijn de wedstrijden die me het meest zijn bijgebleven. en dan ook nog mn eerste jumping, bij de voorlaatste hindernis uitgebeld wegens fout parcours Frusty en de laatste die ik met men oude verzorgpaardje heb gereden (hij was dan bijna 20) werden we lekker eerste het ging suuuuuuper!