iig ik vroeg het me af...iedereen kan bv zeggen dat ze L M Z of zelfs hoger springen/dressuur rijden of een bepaald niveau western hebben....nu neem ik aan als je dit gereden hebt op wedstrijd (Totaal geen verstand van wedstrijden! dat je t ff weet;)) dat dit ergens als bewijsje staat dat je een ruiter op dat en dat niveau bent... of niet? nja hier mn vraagjes

is er net zoals het ruiterrijbewijs iets dat je OF een proef moet rijden van een gekozen niveau om een bewijsje te krijgen dat je een bepaalt niveau echt rijd (als je bv geen wedstrijden rijd) of dat je net als met parellie ook een filmpje van jezelf en alle L M of Z oefeningen kunt maken en dit opsturen (bv als je t moeilijk vind voor mensen te rijden)
En als je wedstrijden gaat rijden en jij hebt dit nooit gedaan maar rijd wel Z en/of je paard...moet je dan toch in B beginnen???
dat was t zoon beetje denk ik...hoop dat t duidelijk is:S
maar als je bv les hebt van een ZZ wedstrijd ruiter...of wat dan ook (die ook bevoegd is les te geven) die moet toch wel kunnen aangeven of je het aan kan?